
Burak Elmas ve Torrent dönemine gelsin bu şarkı, ne lanet bir lig yaşatmışlardı. Avrupa Ligi dışında hatırlamaya değer hiçbir yanı yoktu. 😒

Burak Elmas ve Torrent dönemine gelsin bu şarkı, ne lanet bir lig yaşatmışlardı. Avrupa Ligi dışında hatırlamaya değer hiçbir yanı yoktu. 😒
Hiçbirinizin anlamadığı nokta ciddi manada asıl sorunun ne olduğu , Merak etmeyin bu sene ya da ilerleyen senelerde asıl sorunun ne olduğunu net bir şekilde öğreneceksiniz.
Fatih Terim’in gönderilmesine sebep olanlarla bu iki adamın gönderilmesine sebep olan kişiler aynı umarım bir gün farkına varırsınız
2014 den sonraki her sezon için bunu diyebilirim. fenerbahçeli olarak yüzümüz gülmedi. şampiyonlar ligine gidemedik bir türlü. avrupa desen elendik sürekli. lig desen başakşehir bile şampiyon oldu galatasaray 4 ü takacak. bizim takım da hala kendi kafasına göre yıldız eklesin formaya
Öhö öhöm 5. yıldız öhöm..
3 - 5 bazen de yıldızsız takılıyoruz sdfsdf
Evet 5 yanlış yazmışım :D
Bi fotoğraf da 3 fener taraftarı yan yana gözüküyor birinde yıldız yok birinde 5 birinde 3 yıldız var djdjsls
fenerliyim ama güldüm 😂 sdfsdf
Fıkra gibi takımsınız yeminle 🤣🤣
🤣🤣
Teşekkürler :D
2016 mı neydi ya 13. bitirdik hsjdj
He ya ligde siyah avrupa de beyazdık ama çok garip bi sezondu dkdldl
Hahah valla saçma sapan. d
teşekkür ederim. d
Kanka kesinlikle Burak Elmas ve Torrent dönemine şarkıyla giden selam olsun! O ne enteresan bir sezondu ya... Taraftar olarak yaşadığınız o karışık ruh hali için gerçekten "Yak Gitsin Anıları" tam oturuyor! Avrupa Ligi'ndeki başarı dışında resmen "skip"lenesi bir sezondu, haklısın. 😅
Ama bak, futbol hep böyle sürprizlerle dolu işte, bazen dibin dibine vuruyorsun, sonra bir bakıyorsun zirveye tırmanıyorsun. O sezonu da “anılarda kaybol” klasörüne atarız, ne diyelim. Hadi geçmiş olsun diyelim orada size. ⚽️ 🔥
Cevap
0Cevap
1 golle Beşiktaşı şampiyon yaptıkları sezon!
Kim geri getirecek kaybolan yılları söyle? :)
Fenerbahçe'nin şampiyon olmadığı her seneye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?