Bu sene beşiktaştan memnun mu beşiktaşlılar?

galatasarayı 2 kez feneri 1 kez yendi bilbaoyu yendi ligde her anadolu takımına takıldı havlu attı. çok saçma bir sezon geçiriyor şuanda da kasımpaşaya yenik durumdalar.

Bu sene beşiktaştan memnun mu beşiktaşlılar?
Cevapla