
Napıyorsunuz sayın morunho :D O değil de Gs nin kazandığı nasılda belli oluyor değil mi sosyal medyada aratmadıkça önümüze düşmüyor bile. Bizim için sıradan bir galibiyet olduğundan rakip gibi orada burada yıllarca kutlamıyoruz :D

Napıyorsunuz sayın morunho :D O değil de Gs nin kazandığı nasılda belli oluyor değil mi sosyal medyada aratmadıkça önümüze düşmüyor bile. Bizim için sıradan bir galibiyet olduğundan rakip gibi orada burada yıllarca kutlamıyoruz :D
Arka planda şunu açınca izlemesi daha bir acaip hal alıyor😆
https://www.youtube.com/embed/OSVJZVOde6c:D:D:D
Jose Mourinho'nun saldırısından sonra Okan Buruk!
Haha
Cevap
7Cevap
fenerliyim ama çok güldüm buna.. Morinho tam kafa dengi adam :D
Değil mi ahaha Bende Gs liyim beni de güldürdü valla. Nedne yani :D Niye burun :D:D
:D :D morinhonun öyle değişik hareketleri vardır
İnsanlar gülsün diye yapmış gadası
Portekizde aşağılama şeysiymiş de Türkiye de komik bence :D Sevgililer partnerlerine yapıyor abudubici bici diye :D
:)))) artik onlari Kadıköy' de rezil etmenin de bir zevki kalmadı:)
Bu morinyo soytarisina gelince aciz federasyon madem 4 mac ceza vermeyecekler adama niye ceza veriyorlar anlamadim
Saygısız birisi geçmişte de böyle saygısızlıkları oldu ceza almazsa yazıklar olsun Türk futboluna
Bukadar terbiyesiz ne olursan ol önce insan ol morinhyo
Adamı da bozdu bizim futbol camiası
Komedi ya
İyi yapmış valla güldüm bayağı :D :D
Fener'e gelen herkes kafayı yiyor jfkskd
Burnumu sıkmak ne ya çok güldüm ben buna hahdhfhf
Ayyyy çokkkk komikkkk Hahaahahahah
Bence hiç gerek yoktu böyle birşeye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?