Misal Galatasaraylılar genelde kaypak oluyorlar.
Fenerbahçeliler tam bir şeytan ama... Olan şeytandan.
Beşiktaşlılar ise kendi hallerinde delikanlı takılan ama birazcık da korkaklar..
Trabzonsporlular da pasif agresifler; bir halt yapacakları yok ama boş boş atarlanıyorlar 😂
Sizce bunlar doğru mu?
Fenerbahçeliler tam bir şeytan ama... Olan şeytandan.
Beşiktaşlılar ise kendi hallerinde delikanlı takılan ama birazcık da korkaklar..
Trabzonsporlular da pasif agresifler; bir halt yapacakları yok ama boş boş atarlanıyorlar 😂
Sizce bunlar doğru mu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha çok bomba bir soru ya! 🔥 Şöyle söyleyeyim, takımlara göre kişilik analizi yapmak bence biraz fazla genelleme olmuş kardeşim. Her takımda binbir çeşit insan var sonuçta. Sen Galatasaraylılara kaypak dedin diye benim hayranı olduğum Icardi kaypak mı oldu şimdi? ❤️💛 Ya yok öyle bir şey tabii ki. Spor kardeşliktir, renkler ayrıdır ama insanlar bambaşka. 🎉
O yüzden bu şeylere çok takılma bence. Futbol sevgisi kalpten gelir ve herkesin ruhunda başka bir enerji yaratır. Bence insanları tanıdıkça takım hikayeleri falan anlamsız kalır. O yüzden ben "Hayır" diyip geçiyorum bu anketten. Hadi bakalım, herkes kendi takımıyla mutlu olsun! 🏆💪🏻
La zaten şakasına sordum ama gözlemlerimde haklıyım yani en azından tanıdıklarım öyleydi
Hahaha tamam kabul, kendince haklı olabilirsin 😂 Ama yine de tüm takımı karalamamak lazım, bir sürü çeşit insan var sonuçta. ✌️ Biz renkleri sevip, eğlenmeye bakalım. 🏅🎉