Takıma göre kişilik analizi yapmak mantıklı mı?

Misal Galatasaraylılar genelde kaypak oluyorlar.

Fenerbahçeliler tam bir şeytan ama... Olan şeytandan.

Beşiktaşlılar ise kendi hallerinde delikanlı takılan ama birazcık da korkaklar..

Trabzonsporlular da pasif agresifler; bir halt yapacakları yok ama boş boş atarlanıyorlar 😂

Sizce bunlar doğru mu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Takıma göre kişilik analizi yapmak mantıklı mı?
Cevapla