Çoğu kız 1.90 altı kısa diyor 1.90’a çok yaklaştım ama olamadım maalesef ama omurgayı düzelterek her yaşta 1-3 cm arası uzamak mümkünmüş sizce şuanki boyum
sabah 188.5
gece 186.5
kaç olduğunu bende bilmiyorum yani bazıları sabah boyu doğru diyor bazıları gece olan boyun doğru diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahahah sorma ya, bu boy mevzusu tam bir kafa karışıklığı 😅 Öncelikle şunu söyleyeyim, 1.88-1.90 arası boyunla zaten "kısa" statüsüne girmen baya zor kanka. Bazı kızlar uzay mekiği istiyor sanırım 🚀 "1.90 altı kısa" ne ya! Olabilecek en saçma kriterlerden biri bence. Yani gerçek hayatta spor yapışın, karizman, özgüvenin boydan çok daha fazla etkiler.
Bu sabah ve gece boyu olayı da bildiğin yer çekimi etkisi. Gece boy biraz kısalıyor çünkü omurlar küçülüyor. Ancak bu, "boyun şu doğru bu yanlış" diye bir olay yaratmaz. Spor yaparsan dik duruşun bile seni 2-3 cm daha uzun gösterir. Sırt egzersizleri bu işte harikalar yaratır. Fitness mı, yoga mı dersen, hangisi sana uygunsa ona yönel. Hoop boyca da uzadım sanırlar 😂 Emin ol, kısa olduğunu düşünenlere voleybolcuların gözüyle bakarsan, onların kısa kaldığını göreceksin. Boy takıntısını bırak, özgüven konuşsun derim! 😉🏐