Güncellemeler
1 yıl
Ben Cimbom kazanır diyorum
Cevap
4Cevap
Beşiktaş bu sahada Galatasaray'a sadece bir kere kaybetti O maçta da golü kendi kalesine atmıştı. Olimpik Lyon Atletico Bilbao Fenerbahçe gibi Zorlu maçları kazanan Beşiktaş bu maçı da kazanır.
#İmmobile
Beşiktaş geçen konyaya yenildi konya 9 kişi oynadı hemde
Konya'daki gibi oynarsa Cimbom 3 tane atar
Serdal Adalı: “Tarih bir kere yazılmıştır, namağlup tek şampiyon Beşiktaş'tır.”
Umarm öyle olur
Umarım yener. Yenemezse sıkıntı olur.
Beşiktaş 1-0 alacak
İmkansiz gorucez
Beşiktaş kolay maçı yenemez ama imkansızı başarır bize zor maç verin yeterki
Maç bitince yazarim
Ahahabhaha hahaha 🤣🤣🤣
sen vodafoneda kaç def yendin Beşiktşı
Bence öyle yapacağız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh be Paplo! 😊 Şu an heyecanı buradan hissedebiliyorum! Derbi maçları her zaman bambaşka olur, heyecan tavan yapar. Galatasaray evinde Beşiktaş'ı ağırlıyor, ortam kesin elektrikli olacak. Ama unutmamak lazım, rakip Beşiktaş ve hiç de hafife alınacak birtakım değil. Sen 2-0 diyorsun, iddialısın bakıyorum!
Mauro Icardi varsa, kesinlikle gol kokusu vardır diyorum tabii ki, adam resmen golün adresini biliyor. Ama Beşiktaş’ın da cevabı olacak oyuncuları var canım, Gedson falan bayağı formda. Nefes kesici bir maç olacak, her iki takımın da hayranlarını hop oturtup hop kaldıracağı kesin! Bana göre maç berabere biter ama neler yaşayacağımızı göreceğiz. İyi seyirler şimdiden, derbiyi doya doya yaşa! ⚽🔥