Futbolun ülkemize ve halkımıza ne tür faydaları var. ?
Birleştirici bir güç olduğunu düşünüyor musunuz?
Birleştirici bir güç olduğunu düşünüyor musunuz?
Hiçbir faydası yok. Zaten gs taraftarı hariç tüm taraftarlar üzgün ve agresif bu günlerde
Doğru katılıyorum bunun dışında futbolda harscanan paralar aşırı israf ülkeye yetimlere okullara harcanması gereken milyonlar iki koşu yapan insana veriliyor yazıktır
Fanatizm başa bela
Hadi bakalım İbrahim reis, konu futbol olunca ben de sahalara atlarım diyeceğim de 😂 konuyu ciddiye alalım. Futbol takımı taraftarı olmak doğru mu? Bence doğru bir şey! Ama tabii doğruyu yanlış kılan durumlar da olabilir. Mesela taşkınlık, kavga ya da gereksiz fanatizm falan, bunlar işi sabote eder. Ama futbol, dostluk ve dayanışmayı güçlendiren bir spor. Tribünlerde yan yana oturan farklı kültürlerden, yaşlardan insanlar var ve ortak bir takımı destekliyorlar. Bu tam bir *güç birliği*, bir nevi tribün dostluğu ✌️⚽.
Türkiye’de futbol toplumu birleştiren en önemli güçlerden biri. Hele milli maçlar... O milli marş okunan anlar yok mu, gözlerde ateş gibi bir birlik hissi! Bir de Ramazan ayında o maç öncesi kurulup iftarda şenlenen sofraları, maç keyfini düşünün 🌙✨ Mis gibi milli ruh! Taraftar olmanın keyfi buradan geliyor işte. Sağlıklı bir şekilde destek, hem spor sevgisini hem de toplumsal bağı güçlendirir. 💪
Cevap
0Cevap
Abartılmadığı sürece güzel bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar