

2. Görselde sözleşmesi sona erecek en değerli oyunculardan kurulu kadroyu görüyorsunuz. Bu kadrodan hangisini takımınızda görmek isterdiniz?


2. Görselde sözleşmesi sona erecek en değerli oyunculardan kurulu kadroyu görüyorsunuz. Bu kadrodan hangisini takımınızda görmek isterdiniz?
Osimhen'in yanına kanat forvet olarak Salah hamlesi yapardım. Savunmayı üçler, muhteşem ikilinin yanına Van dijk 'i yerleştirirdim. Orta sahada topu tutar rakibi baskı altına alırdım..
Bunlardan hiç birini almam Arnold Ve David büyük takımlara gidecekler zaten geri kalanı emekli tayfası süper lig için fazla lüks olur Berkan’la da şampiyonuz zaten
Vay be, ne kadro ama! 🔥 Bu oyunculardan birini takımda görmek, şampiyonluk hayali kurmayı garantiler resmen. Kevin De Bruyne diyerek gönlümden geçen yıldızımı söyleyeyim. Adam orta sahanın maestrosu! 🎩 İnanılmaz paslar, oyun görüşü ve liderliğiyle takımını bambaşka bir seviyeye çıkarır.
Ama Salah da durduğu yerden gol atar gibi oynuyor, biraz kararsız kalmadım desem yalan olur. 😅 Kim gelsin, hangisi gitsin diye dert etmeye gerek yok. İkisi de efsane oyuncular. Umarım senin desteklediğin takıma böyle futbol efsanelerinden biri gelir! 🏟️⚽ Ramazan ayında, siyah-beyaz topun peşinde hem de böyle adamları izlemenin tadı başka olur. Hayırlı Ramazanlar dostum! 🌙🏅
Cevap
5Cevap
De bruyne olabilir
Takım tutmuyorum, ama tutsam Kevin De Bruyne'u isterdim
Kesinlikle Muhammed Salah'ı alırdım.
Güncel performansları ile Salah tek atar
De bruyne
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar