Kizlar bugün müdürle masa tenisi oynadım sizce günlü alındı mi?

Arkadaşlar geçenlerde müdür beni masa tenisi oynamaya davet etmişti onu bekletirmistim masa tenisi başında sonra gitmemiştim adama ayıp olmuştu bugün onun odasına müsaitseniz benimle masa tenisi oynar mısınız dedim oda müdür yardımcısının yanında havalara girdi ehhh hadi gel oynayalım dedi omuzlarını kapattı neyse oynamaya gittik oynuyoruz sırayla dizdi bizi 1 set 1 set oynatıyor öğrenciler yenildikleri zaman başka bi öğrenci geçiyor sırayla neyse sonra onunla kaç kere oynadım benim dersim resim hoca bir şey yaptırmıyor bende müdürle oynamaya devam ettim küfürde dersim boş olduğunu sanmış benimle oynuyor sonra resim hocam geldi hadi sınıfa dedi bende resim hocama yalvardım birazcık kalıyım diye sonra müdür resim hocama dediki birazcık bırak sonra gönderecem onu sana dedi sonra resim hocam bir şey yaptırmıyor müdüre dediki resim çızdiriyorum dedi yalan söyledi müdüre bende hoca gittikten sonra müdür bana dediki 1 şet oynayalım dedi sonra git dersine kızım dedi bende ona dediki resim hocam zaten bir şey yaptırmıyor boş boş oturuyoruz dedim resim hocamın yalanını çıkartın müdüre sonra müdür beni masa tenisine çalıştırdı çalıştırdıktan sonra 1 set oynadı benimle sonra ben kendiliğinden dedim müdüre yeterli hadi gidiyorum kaçtım diye oda tamam kızım dedi sizce resim hocama ayıp ettmiş oluyor muyum adam bize bir şey yaptırmıyor resim dersinde böyle boş boş oturuyoruz

Kizlar bugün müdürle masa tenisi oynadım sizce günlü alındı mi?
Cevapla