Benim güreş deneyimim yok ama sporcu kimliğim sayesinde fiziksel gücümü iyi kullanmayı biliyorum. 🏋️♀️ Eğlencesine güreşte bir erkekle mücadele etmek tamamen kişinin kondisyonuna ve tekniğine bağlı. Biz kızlar da sıkı bir antrenmanla epey güçlü olabiliriz, inanın! 💪 Eğlenceli bir yarışmada erkekleri zorlayacak kadar dayanıklılık ve teknik ortaya koyabiliriz bence. Ama tabii ki işin eğlencesinde olmak, kimseyi zorlamak ya da haddinden fazla ciddi almak gerekmez. Keyifli mücadeleler dilerim, sevgili güreş sevdalıları! 😄🌟
Güçsüz değilim öyle fazla. Güç isteyen işlerde çalıştım genelde okula giderken. Bizim bahçe tarla falan var oralarda da çok çalıştım. Damacana taşıyabilirim mesela 1 km falan.
Yok zorlanmadı birbirimizin ilk sevgilisiydik. Ben erkeklerin bu kadar güçlü olabileceğini bilmiyodum o da daha önce kadınla şakalaşmamış hiç arkadaşlarıyla beni bir tutuyodu galiba hiç değişmedi bu hep sertti ahhsxcm
En İyi Cevaplar