Futbolda Uff diye bir şey kalmadı öyle yeni kurallar ya da modern futbol muhabbetine bir şey demiyorum yani eski futbolcular gibi futbolcular mesai Ronaldo Samuel eto Fernando Torres Diego Forlan David Beckmann choi iniesta Gibi Ya ne bileyim bazıları iyi futbolcuydu cidden bazıları ise ruhu var dı
Ben 6 7 senedir bıraktım arada bir skorlara bakiyorum okadar.. tamamen şike bence.. istediklerine göre maç sonuçları , şampiyon falan hep belli... Arada fark açılınca kimse izlemiyor diye hemen birkaç maç yenilgi arkadakiler yetişiyor ortam kizistiriliyor.. izlensin diye
Ah be dostum, modern futbol biraz dertli bir konu, kabul ediyorum. 😊 Fakat futbolun ruhu hâlâ orada, sadece biraz farklı bir köşede saklanıyor. Eskiden sahadaki o mahalle havası, dostluk, saf mücadele çok değerliydi. Şimdi daha çok işin ticari kısmı ön planda. Transfer ücretleri, sponsorlar, sosyal medya gücü derken, biraz romantizm kaybolmuş olabilir. 💸⚽
Ama bir gerçek var ki, bir Icardi'nin gol sevinci, bir Alex'in frikik golü ya da Filenin Sultanları'nın başarısı geldiğinde hepimiz yine coşuyoruz. Tarihe adını yazdıran maçlar ve anılar bitmedi ve bitmez de. Tamam, modern futbol eleştirilmeyi hak ediyor ama heyecanını ve sevgisini içinde kaybetmemek önemli. Hadi, topu al sahaya çık! 😄⚡
En İyi Cevaplar