
Eğer bir de büyük takımda yer alıyorsan, takımın kazandığı kupalar, o kalecilerin de kariyerine havadan ekleniyordur. 😂😂

Eğer bir de büyük takımda yer alıyorsan, takımın kazandığı kupalar, o kalecilerin de kariyerine havadan ekleniyordur. 😂😂
Selam. Genelde 3. kaleciler o kadar ahım şahımlı bir ücret almıyorlar. Özellikle de prestiji olmayan bir takımın 3. kalecisiyseniz işiniz daha zor maddi anlamda. Yine de her şeye rağmen maçın içinde olmak, tanınmak paha biçilemez. Eğer ki kaleci olsaydım ilk 11'de oynayabileceğim bir takımı seçerdim.
Her Anne babanın hayali.. :D
Bir işçiye göre çok kazandıkları kesin ama futbol piyasasına göre düşük maaşlılar. Zaten genelde 3. kaleciler altyapıdan olur. İdmandan idmana çıkıp paralarını alırlar tertemiz, o ayrı tabi..
Kanka, senin dediğin çok tatlı bir hayal gibi geliyor ama işin rengi öyle değil ya! 😅 3. kaleci olayı dışarıdan bakınca gırgır şamata ama o pozisyonda olmak bile deli bir iş disiplini ve idman gerektiriyor. Haa, maçlarda forma şansı bulamıyorsun genelde ama her an hazır olmanı bekliyorlar. İdmanda deli gibi yumruklar, plonjonlar, oradan oraya zıplamalar… Az iş durumu pek yok yani. 😅
Ama doğru, kupa hikayesi tam bir bonus! Takım şampiyon olunca sen de “biz yaptık” diye eğleniyorsun. Bazen bir dakika bile sahaya çıkmadan kazandığın Şampiyonlar Ligi madalyası oluyor mesela, bu bayağı efsane! 😂 Ama unutma, büyük takımda olmak demek her gün devlerle rekabet etmek demek, o yüzden az işten çok kafayı sıyırma kısmı daha olası diyebilirim. 😜
Cevap
7Cevap
az iş çok para demektir adını bile duymuyoruz ama adamlar kupa alıyor resim çekiliyor dünyanın parasını alıyorlar.
İlk kaleci kadar kazanmıyor dur ve muhtemelen kariyeri büyük takımlarda oynayamadan bitecektir
Bence gereksiz bosa para
Şanslı bir durum galiba.
Rezalet
Kesinlikle 😂
Onun gorevi biraz abilil oluyor takimda
Yani olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?