Keşke Fenerbahçe'nin başında Yılmaz Vural olsaydı değil mi?

Şu video 3 1 biten yenilgiden sonra hislerime tercüman oldu 🤣🤣🤣🤣
.
.
m.youtube.com/watch
Keşke Fenerbahçe'nin başında Yılmaz Vural olsaydı değil mi?
Cevapla