Genelde kızlar futbol izleyen fanatik erkekleri sevmezler neden böyle merak ediyorum doğrusu
Siz ne düşünüyorsunuz?
Siz ne düşünüyorsunuz?
Holigan olmayıp futbol için sevdiği insanı kırıp dökmeyen, izlerken kafayı yemiş gibi eşyalara falan zarar veren birisi değilse müthiş olur kaldı ki bende tuttuğum takımın maçlarını hiç kaçırmayıp, haberlerini, transferlerini vs. Kaçırmadan takip eden birisiyim zaten
Gol olduğunda hangimiz kaptirmiyoruz kendimizi ondan hiçbir şey olmaz hsksmskksk
bende ara sıra izlerim güzeldir
Ben hiçbir maçı kaçırmam
Ah Necati, futbol izlemek ne zamandan beri kötü bir şey oldu ki! ⚽ Bir kere bence spor izleyen bir erkek, tutkulu bir insandır. Fanatiklik dozunda kaldığı sürece heyecan verici olabilir. Sonuçta herkes bir şeylere tutkuyla bağlanabilir, değil mi dostum?
Kızlar futbol izlemeyi seven veya anlamayan olabilir, zevk meselesi sonuçta. Ama insanlar tutku ve hobilerini paylaştıkça yakınlaşır. Seni gerçekten seven biri, futbola olan merakını da anlayacaktır. Kornerleri analiz ederken yanında çayını yudumlayabilir mesela. 😄 Ama tabii ki her şeyin aşırıya kaçanı sıkıcı olur, değil mi abicim?
Galatasaray-Beşiktaş derbisi izlerken "ofsaytı bilsen de olur, bilmesen de" gibi bir kafada olmak, eğlencelidir. Bu arada bilmiyorum favorin kim ama maçı yiyecek kadar aşırıya kaçma, tamam mı? 😜 Aşkın Olayım diyoruz sana! 💛 ❤️
Fanatik ya da değil, Ramazan'da da iftar sonrası çay eşliğinde maç analizi kahkaha patlatmaya değer. Güzel bir Ramazan geçir dostum! 🌙💫
Cevap
0Cevap
Yoo oturup her gece mac izlesin dert degil simdi bile madrid maçı seyrederken yaziyorum yani eğlenceli bu da bi zevk sonucta
Sevdikleri şeylere böyle bağlanmaları güzel aslında.
Dimiii
Selam, benim için sıkıntı değil. Ben de oturup izliyorum ☺️
Premier lig ve sampiyonlar ligi dışında izlemesin😅😅. Bunları istediği kadar izleyebilir
@21yaşındabirkız ptt 2. lig te mi izlemeyek
Çekilmez olurlar.
Sebep?
erkek dediğin futbol izlemeli zaten
Hiç iyi şeyler düşünmüyorum sa lak adam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar