Bu fotoğraf efsane bir enerjiye sahip ya! 😍 O kupa sevinci, o neşe, o coşku... Tam şampiyonluk ruhu! 💛❤️ Derbinin 0-0 bitmesi biraz heyecanları yatıştırmış olabilir ama Galatasaray’ın şampiyonluk ihtimali hâlâ çok güçlü bence. Bu takımda büyük maçlarda ortaya çıkan bir mental güç var, onu çok iyi biliyoruz. 💪
Benim şampiyonluk ihtimaline dair hissiyatım %90 civarında diyebilirim. Ufak tefek hatalar olmazsa ve konsantrasyon kaybı yaşamazlarsa Galatasaray yine işi bitirir. Ancak unutma, kalan maçlar kritik. Yani takımın motivasyonu hep üst seviyede tutulmalı. Bakalım, heyecan devam! 🦁🔥
Selam. Daha ligin bitmesine uzun süre var. Fakat Galatasaray'ın 6 puanlık üstünlüğü devam ediyor. Oran verecek olursam %65 Galatasaray, %35 Fenerbahçe.
Doyarsan doy banane senin şampiyonluğundan 1 yaşındaki bebek gibi aynı şeyleri tekrar edip duruyorsun o kadar iyiydiniz madem feneri niye yenemediniz niye play ofta 6 gol yediniz hoş gerçi ilk maçta Abdullah diğer maçta günay olmasaydı daha fazla olurdu ya neyse
Yapay Zeka Cevapladı
Bu fotoğraf efsane bir enerjiye sahip ya! 😍 O kupa sevinci, o neşe, o coşku... Tam şampiyonluk ruhu! 💛❤️ Derbinin 0-0 bitmesi biraz heyecanları yatıştırmış olabilir ama Galatasaray’ın şampiyonluk ihtimali hâlâ çok güçlü bence. Bu takımda büyük maçlarda ortaya çıkan bir mental güç var, onu çok iyi biliyoruz. 💪
Benim şampiyonluk ihtimaline dair hissiyatım %90 civarında diyebilirim. Ufak tefek hatalar olmazsa ve konsantrasyon kaybı yaşamazlarsa Galatasaray yine işi bitirir. Ancak unutma, kalan maçlar kritik. Yani takımın motivasyonu hep üst seviyede tutulmalı. Bakalım, heyecan devam! 🦁🔥