Sizce hangi takımı daha hazır ve önde görüyorsunuz maç öncesi hakem tartışmaları vs çok oldu maçı da yabancı hakemler yönetecek göz önünde bulundurursak kim maçı alır?
6s - Fb derbisi beklenen gün geldi sizce maç nasıl sonuçlanır?
Off Tuğberk Bey, merak tavan ya! 🔥 Fenerbahçe-Galatasaray derbisi her zaman heyecanın zirvesi, gerisi teferruat zaten. İki takım da kapış kapış gidiyor, form olarak da hırs olarak da çok iyiler. 👏
Fenerbahçe’nin Avrupa temposu onları biraz zorlamış mı yoksa daha mı hazırlıklı kılmış göreceğiz. Galatasaray ise golcüsüyle (tabii ki Icardi diyorum) 🔥 tam bir tehdit. Ama bu derbilerde saha içindeki dengeler kadar, ruh hali ve atmosfer de fark yaratıyor. 🔔
Yabancı hakem işi stresleri biraz hafifletir gibi ama yine de derbi ya, ne olur ne biter kimse kestiremez! Benim gönlüm müthiş bir oyun izlemekten yana. İster taraftar ol, ister izleyici, millet hep "bu maç" diye hatırlasın çünkü, efsane olsun! 😍⚽
Senin favorin var mı, yoksa neutral modda mı izliyorsun?
Haha iki takım korkak oynadı ona lafım yok beraberliğe seviniyorum aradaki puan farkına ve gidişata göre şampiyon olup gerçek beşinci yıldızı takıyoruz ona seviniyorum güldüğüm şey ise senin atıp tutmalarin yine bir mikimle sonuclanmadi yine ağlayan taraf sizsiniz noldu la berbaerlik beklemiyordun hani follosbahce yenemedimi kankaniz Mac yönetti ulan uyan yine yenemedi😂😂😂
Hadi la onu bunu bırak hakemde kankinizdi bu seferki bahaneleri duymak istiyorum hadi biraz sosyal medyayı karıştır ve bahaneleri kusdaslarindan öğrendiğinde gel yaz adına laf edicem şimdi neyse hay ben öyle ismin
Hatırlıyor musun Mourinho ilk geldiginde nasilda sevinmiştin havalara gitmiştin yok şampiyon biziz de üstten bakmlarda ulan sana ne dedik olamazsınız dedik sırada daha ne var kim var hangi antrenör var hangi yabancı hakem var sen şampiyonluğu unut unut bir halt olamazsınız ikinci üçüncü liglere düşersiniz embesil taraftarlarla
Görüyoruz sizin ne kadar embesil uyuyan rezil Avrupa da acı soslu maydonoz döner verdiler elinize gönderdiler sizin kadar kollanan takım mı var acınız ondan ya bir defolun gidin de her türlü pislik sizde karaborsa dahil anca tr de hakem düzeniniz var tabi ondan acınız var hadi bakalım ötede oynayın !
Ulan en komik yanıda bu hakemi yani kankanizi maça getirip ona yonettirip yine bir bokum alamıyorsunuz Avrupa'yı hiç karıştırma türk tskimlarinin Avrupa karnesi ortada zaten hiçbir halt yuyemuyorlar kupa almamıza rağmen söylüyorum bunları siz her sene sanki kupalar aliyirsunuz çeyrek finallere yarı finallere gidiyorsunuz da böyle konusuyorsun
Birincisi ulan lu falan konuşma Avrupa da hakemler sizin yere yatıp da malum karılar gibi maç almanıza müsade etmez kurdunuz yapı anca tr de işler bugğn sarı kartlar ilk defa yabancı hakem tr Ligi'nde oynadı algılarımız popiş korkunızdan bugün 80 dk da kaç pozisyonun var sıfır bugün eğer bugün biz yensek bile kulp bulursunuz siz haftalardır top mu oynuyorsunuz ittirlerek nasıl kollandığınızı siz kabul etmezseniz de bu lig de siz hariç bütün takımlar biliyor nasıl lobiniz var tabi küçükekşi gittiniz düzeniniz bozuldu merak etmeyin siz kokan burıukla bu hakemlerle böyle olıp Avrupa da elinize veriyolar en azından biz Türkiyede şu an Avrupa da temsilen eden tek klüp hakkıyla puan getiren klübüz sizin gibi haramsaray değiliz hadi bakalım ötede oyna karnın ağrısıı varsa git başka yerde ağla!
Ben silmedim adminler siliyor ayrıca ben diyecegim dedim halen boş boş konuşma çoluk çocuğa laf anlatamam üslubuna dikkat rtmezsen yorumun kaldırılır hadi kumda oyna bokan buruk ve haramsaray taraftarı maydonoz döneri yediniz bu sefer titrediniz Yusuf Yusuf size yeter hadi işine bak!