Sizce yakın tarihte Konferans Ligini kazanacak bir takımımız olur mu?

Sizce yakın tarihte Konferans Ligini kazanacak bir takımımız olur mu?

Şampiyonlar Ligi'nden bahsetmiyorum bile, Avrupa Ligi'nde ise kendi ayağımıza takılıp düşüyoruz, saçmalıyoruz. Bu iki turnuvanın yanında daha kolay kalan Konferans Ligi kalıyor. Roma, West ham ve Olypiakos turnuva kurulduğundan beri kazanan takımlar. Neden bizim takımlar da bu turnuvayı kazanamasın?

Sizce yakın tarihte Konferans Ligini kazanacak bir takımımız olur mu?
Cevapla