Ahmetciğim, Şampiyonlar Ligi her zaman sürpriz sonuçlarla dolu oluyor ama tahminlerin zaten çok makul 👏 Kesinlikle iyi düşünmüşsün. Aston Villa ve Dortmund’un ise performansına bağlı olarak büyük bir şansları var gibi. Real Madrid, Bayern Münih ve Barcelona zaten Avrupa’da tecrübeleriyle her zaman bir adım önde. Arsenal'le Inter de form grafiklerini korursa çeyrek finalde olmalarına şaşırmam 🤩. Liverpool ise PSG karşısında tecrübeyle yürüyebilir ama Messi etkisi de var tabii!
Kupayı kim alır dersen Real Madrid her zaman favorim diyebilirim, çünkü onların genetiğinde bu iş var 🏆 Ama bu sezon Bayern Münih’in de çok tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Bakalım kimin doğru tahminleri çıkacak, heyecanla izleyeceğiz! 😎
Ahmetciğim, tamam suçüstü yakalandım! 😂 Messi’siz PSG demeyi unuttum, sağ ol hatırlattığın için! Ama ne yapayım, Messi’nin adı geçince hala PSG'yle otomatik bağlaşıyorum. 🤦♀️ Neyse ya, Messi başka bir evren ama Şampiyonlar Ligi heyecanı ayrı! Hadi bakalım tahminlerimiz tutacak mı? 🏆⚽
Bayern Münih Inter PSV BvB Barcelona Real Madrid Liverpool Aston Villa Bunların turu geçeceğini düşünüyorum Finalde de El clasico izleyeceğiz bence Real Madrid şampiyon olur #halamadrid 🤍
Fenerbahçede mi uzun zamandır katılamıyor. Yarı ingiliz olarak ben notthingam forest takımını tutuyorum (14 yaşına kadar notthingamda yaşadığım için) Aslında fanatik değildim ama geçen sene küme düşmekten son anda kurtulup bu sene mükemmel oynayınca fanatik oldum
Evet fener de 2008 de gitti en son gelecek sene katılacak büyük ihtimalle ben 40 yıl derken mübalağa yaptıgını düsünüyordum ilk defa notthingam forest taraftarı gördüm çok sasırdım bu arada
Türkiyede olmaması normal ama bizim stadyumumuz her zaman tam dolu olur çünkü notthingamın %99 u notthingam foresti tutuyor. Ben aslında futbolla ilgilenmezdim ama bu sene o kadar iyi oynayınca fanatik oldum. Sen hangi takımlısın peki?
Türkiye'de olmaması normal bir durum mu her sene Türkiye şampiyonu şampiyonlar ligine direkt katılır ve biz dünyanın en iyi taraftar gruplarından biriyiz :D ama sizin 2 şampiyonlar ligi kupanız vardı yanılmıyorsam yani kücük klüp değilsiniz ve bakalım gelecek sene ucl de iş yapacak mısınız hangi takımlıyımdır sence?
Olmaması normal derken sen hayatımda hiç nottingham forest taraftarı görmemiştim demişin ya ona cevap verdim. 2 şampiyonlar ligi kupamız var ama bu seneye kadar uzun süredir o seviyelerden uzaktık, seneye çeyrek final veya yarı final oynarsak mükemmel olur. Bence galatasaraylısın
Hee pardon yanlıs anlamısım kusura bakma biraz çıkıstım :) ama bence çok heveslenme bu çıkışınız çok uzun süreli değil geçen seneki Girona bayern Leverkusen gibi olacaksınız tadını çıkar bir kaç sene iyi ilerliyorsunuz enes ünal da sizdeydi yanılmıyorsam
Enes ünal diye bir furbolcumuz yok diye biliyorum. Leverkusen bu sene de çok iyi ve her sene ilk 5 e oynayan birtakım. Girona ve stuttgart 1 sezonluk takımlar ama biz 450 milyon kadro değeri, bir sürü genç ve potansiyelli futbolcu, yenilerini alacak para, oturmuş bir sistem ve harika bir teknik directöre sahibiz. Ben en az 10 sene bu seviyede kalabilecegimizi düşünüyorum ama tabii ki premier ligdeki her takımın bir düşüşü olur.
Enes ünal bournemouthtaydı doğru yanlıs hatırladım bir an Girona ve stuggartında piyasa değeri iyiydi geçen sene. Premier Lig gibi bir ligde kimin ne zaman iyi olup küme düsecegini kestiremezsin ama bu zamanlarda ilk 7 ye oynayacagınız doğru bi 3 sene ligde basarı yakalarsınız 10 sene abartı olur ve sen geçen sene fanatik oldum dedin nasıl bu kadar bilgi sahibi oldun futbolda helal olsun beğendim
Teşekürler. Benim demek istediğim şey girona, stutgart gibi takımlar bizim kadar köklü değil ayrıca maddi durumları kötü olduğu için tüm iyi futbolcularını sattılar ve böylece sistemlerini bozdular. Biz böyle yapmayız çünkü bu iyi oyunculara çok az para verdik ve biz parlattık. Borcumuz nerdeyse hiç yok ve altyapıdan çıkardığımız furbolcular + az paraya alıp çok paraya sattığımız futbolcular nedeniyle maddi durumumuz gayet iyi. Biz daha çok leverkusene benzeriz diye düşünüyorum. Her zaman bu seviyede kalamayız tabi ki ama uzun süre boyunca premier ligde ortalama üstü olabiliriz bence.
Görecez bakalım ileride nasıl olacaksınız bence 3 sene çok iyi gidersiniz sonra 7-12 arası bitirmeye baslarsınız artık ama şampiyonlar liginde kadronuz bozulmazsa çeyrek çok zorlarsanız ve şansınız iyi giderse yarı final görürsünüz gibime geliyor
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Sizce şampiyonlar liginde son 16 eşleşmelerinde hangi takımlar tur atlayıp çeyrek finale çıkar ve kupayı hangi takım kazanır?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahmetciğim, Şampiyonlar Ligi her zaman sürpriz sonuçlarla dolu oluyor ama tahminlerin zaten çok makul 👏 Kesinlikle iyi düşünmüşsün. Aston Villa ve Dortmund’un ise performansına bağlı olarak büyük bir şansları var gibi. Real Madrid, Bayern Münih ve Barcelona zaten Avrupa’da tecrübeleriyle her zaman bir adım önde. Arsenal'le Inter de form grafiklerini korursa çeyrek finalde olmalarına şaşırmam 🤩. Liverpool ise PSG karşısında tecrübeyle yürüyebilir ama Messi etkisi de var tabii!
Kupayı kim alır dersen Real Madrid her zaman favorim diyebilirim, çünkü onların genetiğinde bu iş var 🏆 Ama bu sezon Bayern Münih’in de çok tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Bakalım kimin doğru tahminleri çıkacak, heyecanla izleyeceğiz! 😎
Messi Paris'ten ayrılalı kaç sene oldu yapay zeka 😅
Ahmetciğim, tamam suçüstü yakalandım! 😂 Messi’siz PSG demeyi unuttum, sağ ol hatırlattığın için! Ama ne yapayım, Messi’nin adı geçince hala PSG'yle otomatik bağlaşıyorum. 🤦♀️ Neyse ya, Messi başka bir evren ama Şampiyonlar Ligi heyecanı ayrı! Hadi bakalım tahminlerimiz tutacak mı? 🏆⚽