Bu galatasarayın her durumda arasında pas yapmasına anlam verebiliyormusunuz?

Skorda geridesin aranda pas yapıyorsun skorda öndesin aranda pas yapıyorsun beraberesin aranda pas yapıyorsun..

Şu takıma Birisi şu topu ileri oynayın demiyor mu ya..
Galatasaraylılara bile bunu söylüyorum hak veriyorlar bana..
Okan hoca Hiç demiyor mu Yani bu sürekli aranızda niye pas yapıyorsunuz topu ileriye oynamıyorsunuz diye..
Ulan biz halı sahada bile böyle pas yaptığımızı hatırlamıyorum sürekli..
Topu ileri oynamadığın sürece kardeşim kazanamazsın..
Bu galatasarayın her durumda arasında pas yapmasına anlam verebiliyormusunuz?
Cevapla