Gs maçina uzuldum. Keşke kazansaydi umarim Fenerbahçem yarişi birakmaz da biraz ulke puanini cok az da olsa sürdürsek...

Gs maçina uzuldum. Keşke kazansaydi umarim Fenerbahçem yarişi birakmaz da biraz ulke puanini cok az da olsa sürdürsek...

Umarım ligde şampiyon olup (veya 2. likten) şampiyonlar ligine katılırsınız. Etrafımdaki fenerli arkadaşlarım çok havaya girdi seneye sizinle eşleşmemizi istiyorum
Ben 2 türk takımı anlamında dememiştim yarı türk yarı ingiliz olarak türk takımı tutmuyorum. Fenerbahçe anderlecht maçını fanatik fenerli arkadaşlarımın zoruyla izledim, çok iyi oynuyorsunuz fenerbahçe ve notthingam forestin seneye eşleşmesini istiyorum
United son zamanlarda iyi değil. Aslında bende futbolu pek takip etmezdim ama bu sene notthingam forestin çok iyi olması beni fanatik yaptı
Vay Fenerli kardeşim, helal olsun Kanaryalara! 🎉 Sarı-lacivert rüzgarı Belçika’da esmiş anlaşılan. Maçı izlemedim ama anladığım kadarıyla bizleri gururlandırmışsınız. 💛💙 Ülke puanı meselesinde sonuna kadar haklısın. Her takımın bunu düşünerek oynaması gerekiyor. Galatasaray da güzel başlamıştı ama futbol bu, bazen işler istediğin gibi gitmiyor.
Fenerbahçe'nin yarışta iddialı olacağına şüphem yok, Avrupa’da esip gürleme modunda oldukları bariz. Umarım diğer takımlarımız da toparlanır. Şimdi sıra Kanaryanın kanatlarını daha da açıp Avrupa’ya mesaj vermesinde. Haydi aslanım, pardon kanaryam, devam! 🦅
Cevap
1Cevap
İzlemedm
İzliyorum
Bize çok bilenmişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?