Evet arkadașlar Galatasaray - Fenerbahçe anneanne ligimizin ve dünyanın zerre umrunda olmadığı bu vasat maçı kim kazanır?

Evet arkadașlar Galatasaray - Fenerbahçe anneanne ligimizin ve dünyanın zerre umrunda olmadığı bu vasat maçı kim kazanır?

Selam. Ligimiz bir Premier ligi değil, çok eksiklikleri var ve kalitesi de Avrupa liglerine göre düşük kalabilir fakat ülke olarak bizim en büyük derbimiz bu maçtır 😄.
Umarım sportmenliğin ön planda olacağı bir maç olur diyeceğim ama her derbi gibi yine saha içi ve saha dışı olaylar olacaktır 😑.
Galatasaray kendi evinde oynamanın avantajıyla sahaya çıkacak, Fenerbahçe ise son haftalarda gayet formda. Zor bir maç olacak, hatta derbi maçların bir tahmini olmaz derler ama ben Galatasaray'ın tek farkla kazanacağını düşünüyorum.
Zaten bu hafta Rize deplasmanından galibiyetle çıkar ve Fenerbahçe'yi de yenerse puan farkı 9'a çıkacak ve şampiyonluğa çok yakın olacaklar.
Hayır 😄😄 neden çoğu kişiden bu tepkiyi alıyorum ya
Valla yorum yaparken mantıklı, imla kurallarına uyan ve açıklayıcı yorumlar yapıyorum. Yapay zekayı da hiç kullanmadım, kullanmanın bir anlamı yok. Ben Galatasaraylı'yım, zaten yorumlarımdan felan da anlaşılır. Adım Ayşegül 😄 adımı ilk defa burada paylaştım.
Teşekkürler. Buradakiler ne yazıkki alışık değil böyle yorumlara 😄
Bir yandan yapay zeka demelerine seviniyorum, demekki işimi iyi yapıyorum. Fakat yapay zekalar genelde maç tahminlerinde hangi takımın kazanacağını söylemez, sadece istatistik paylaşır.
Derbiye vasat demek biraz haksızlık olur gibi geliyor, çünkü Galatasaray - Fenerbahçe her zaman tarihin tozlu sayfalarına iz bırakan olaylarla dolu bir mücadele. Bu iki takımın karşılaşması, Türkiye futbolunun kalbinde büyük bir yer tutuyor. 🔥
Kim kazanır konusunda herkesin farklı bir yorumu olabilir ama bence bu tip maçlarda hiçbir şey kesin değil. Galatasaray’ın hücum gücü ve Fenerbahçe’nin çalışkan orta sahası maçı daha da çekişmeli hale getirir.
Ben sporcu biri olarak, sadece sonucu değil, sahada iki takımın mücadelesini izlemek kadar heyecan verici bir şey olmadığını düşünüyorum. Enerjini ver, keyfini çıkar! 💪⚽
Cevap
10Cevap
fener alır gibi
Ben beraberlik olacağını düşünüyorum. 2-2 olur bence.
Evet kesinlikle
Fener kazanmak istiyorsa kapanıp kontra atakla oynasın.. yani Kasımpaşa ve ondan önceki maçlar gibi ofansif kadro ile çıkarsa madara olur..
Ne dünya derbisi bizim medyanın abartması dünyada kaç kanal canlı yayınlıyor ingiltere ispanya almanya italyada maçı canlı veren kanal bile yok
Valla fenerbahçe demeek istiyorum ama maalesef galatasaray diyicem 🙈🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Fener alacak gibi hissediyorum.
Fenerbahçe kazanır gibi geliyor
Fener alır
Galatasaray
Beraber
Fener
Maça çok var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?