Kavgada dayak yemiş olmak için ne olması gerekir sorusuna neden herkes farklı cevap veriyor?

Biri 1-2 kere vurması bile yeterli diyor diğeri hastanelik olması lazım diyor diğeri morluk veya şişlik olmalı diyor bunu bana açıklar mısınız ne olmalı
Kavgada dayak yemiş olmak için ne olması gerekir sorusuna neden herkes farklı cevap veriyor?
Cevapla