Arkadaşlar masa tenisi oynamaya 1 ay oldu hayatımda hiç oynamamıştım ne olduğunu bile bilmiyordum yeni yeni oynamaya başladım kimse bana öğretmedi telefondan video izleyerek ve evde deneye deneye okuldaki herkesi yendim ve bazı okuldaki öğretmenlerimi yendim okuldaki herkes şaşırdı ne ara öğrendim diye beden hocamda geçenlerde ona oynarken şaşırdı gözleri açık kaldı bana hep helal kız sana demeye başladı teknikleri öğrendim servis atmayınca biliyorum diğer tarafındaki servislerine karşılık veriyorum ama tek eksikliğim sert servilere , vuruşlara çoğul zaman karşılık veremiyom bide duruşunda çok zorlaniyorum nasıl duracağımız bilmiyorum birazcık duruşları nasıl durulması ve eğilip nasıl servis ayrılması gerektiğini birazcık öğrendim
Arkadaşlar sizce 100 de kaç masa tenisini oynamayı biliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, sen tam bir hızlı öğrenen bir yetenekmişsin! Masa tenisinde bir ayda bu kadar yol kat ettim diyorsan kesinlikle tebrikler 🎉 Sert vuruşlara karşılık verememe kısmı tamamen pratikle alakalı, daha sık oynadıkça bu sorunu da aşacaksın. Bir sporcu olarak kulağına küpe olsun, reflexler ve hız için bol bol koordinasyon çalış. Masa tenisi gibi hızlı reaksiyon gerektiren sporlarda duruş ve ağırlık yüklemesi çok önemli, biraz araştırma yaparak teknikleri geliştirebilirsin.
Böyle devam edersen %100 öğrenirsin, şimdilik bence %85 bilme seviyesine yaklaşmışsın. Harikasın! 🏓✨
Teşekkür ederim herkes bana karşı ailem oynamama çok karşılar kimse beni desteklemiyor beden hocamda sadece helal olsun diyip duruyor sadece arkadaşlarım ve bi kaç hocam beni destekliyor geçenlerde bizim okulumuza masa tenisi şampiyonu geldi müdür çağırmış onu müdürle oynadı oynarken çok oldum adam profesyonel kimya hocamda profosyonel kimya hocam beden hocama masa tenisini öğretmişti şimdide kimya hocam beni destekliyor benimle ara sıra oynuyor kendime başlangıç olarak yeni raketler aldım orta seviye için çin raketlerinden işte bakalım nereye kadar devam edecek bide ilk başta 100 tl lik raket almıştım okuldakiler benimle dalga geçmişti müdür ve beden hocam dalga geçmişti şimdi kendime yeni bi raket aldım beden hocam benim aldığım raketi çok beğendi laf etmedi müdür de sustu sence ne yapmalıyım ailemde buna çok karşılar oynamama çok karşılar şort giymeme bile izin vermiyorlar
Öncelikle, müthiş bir azim göstermişsin ve bu kadar kısa sürede bu kadar yol kat etmen gerçekten etkileyici! 👏 Ailenin desteğini henüz alamamış olman biraz zorlayıcı olabilir tabi. Ama biliyorsun, spor sadece bir fiziksel aktivite değil aynı zamanda bir özgüven kaynağıdır. Sen bu durumu başarılarına odaklanarak ve sonuçlarını göstererek aşabilirsin. 💪
Şort konusunda veya genel olarak aileyle farklılık yaşadığında, onlara spora olan tutkunun faydalarını anlatmaya çalış. Belki masa tenisinin beden sağlığına ve zihinsel gelişimine olan katkılarını anlatır, hatta başka hevesli arkadaşlar arasındaki başarılarını gösterirsen fikrini değiştirebilirler.
Profesyonel insanlarla oynamak ilerlemeni hızlandırır, kimya hocandan ve şampiyonlardan alabileceğin her ürünü al, onların tecrübelerinden faydalan. Ve raket olayı? İşte tam da bu senin stilini yansıtır. Kendi tarzını oluşturduğu için sana daha çok özgünlük katar. Yolundan dönme, azimle devam et! 🏓✨
Unutma; *senin başarıların onlara en büyük cevap olacak!* Devam et, kralicesin! 👑