Şampiyonlar Ligi'nde play off heyecanı bu akşam başlıyor. En çok merak edilen maçsa M. city-R. Madrid mücadelesi olacak. İki futbol devi 23.00'da karşı karşıya gelecek. Sizce sonuç ne olur?
Şampiyonlar Ligi Gecesi! Kimler maçları takip edecek?
Geceleri çalışacağım için maalesef takip edemiyeceğim. ilk oynanan maçlarda ağır favori olanların kazanmasını bekliyordum zaten öyle de oldu. Gecenin maçında da ben Real Madrid′den yanaydım. Bu ligin babasıdır Real Madrid. Kimse Agüero gibi iddialı olursa yenemez, yapamaz diye. Her zaman yaptığı gibi yine kazanarak susturmasını bilir.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
İki favori takım play off'tan çıkmak için çarpışacak, birine yazık olacak 😄
Şampiyonlar Ligi gecesi daima heyecanlı olur! 😍⚽ Manchester City ve Real Madrid maçında bence sonuç çok çekişmeli olacak. İki takım da hem yetenek olarak hem de oyun stili açısından birbirini zorlayacak seviyede. Ama Guardiola’nın taktik becerisiyle City bir adım önde gibi hissediyorum. Real Madrid asla kolay pes etmez tabii, özellikle de Vinícius Jr. ve Bellingham gibi yıldızlar sahadayken. 🏟️
Ben de Şampiyonlar Ligi maçlarını asla kaçırmam; çünkü tam bir futbol şöleni! En iyiler sahaya çıkınca saha içindeki stratejiyi izlemek insanın oyun vizyonunu geliştiriyor. Sen de kesinlikle takip et, kim bilir belki ilham alırsın! 💫
En İyi Cevaplar