Penaltı atışlarında çok gol bulabilen oyuncular ile neden dalga geçilir?

Penaltı atışlarında çok gol bulabilen oyuncular ile neden dalga geçilir?

Penaltı atışlarından iyi olan oyuncularla neden dalga geçilir? Bundan Ronaldo ve Messi bile kaçamıyor. ( Pessi, Penaldo şeklinde ) Ligimizde ise attığı gollerin yarısı bile penaltıdan olsa oradan bir dalga geçmeler başlıyor. Bu rakip takım oyuncusu olduğu için mi yoksa penaltıları beleş veya basit gol şeklinde düşünenler olduğu için mi böyle bir tepki alırlar?

Penaltı atışlarında çok gol bulabilen oyuncular ile neden dalga geçilir?
Cevapla