
Ben sana veda edemem...
Fernando Muslera❤️💛

Ben sana veda edemem...
Fernando Muslera❤️💛
Lise yıllarımda beni en mutlu eden an, bir günlüğüne temsili olarak askerlik yapmam oldu. Engelli olduğum için gerçek askerlik yapma şansım yoktu, ancak bu deneyim benim için çok anlamlıydı. O üniformayı giymek, marşlarla geçit törenine katılmak, kısa süreliğine de olsa vatanıma hizmet ettiğimi hissetmek tarifsiz bir gururdu. O gün hem öğretmenlerim hem de arkadaşlarım benimle çok gurur duydular. Bu anı, hayatım boyunca unutamayacağım bir mutluluk olarak kalacak.
Ne mutlu size 🥰
Teşekkür ederim 😊
Volkanın penaldonun penaltısını kurtardığı an diyelim
😏👍
Lisenin bitmesi
Herkes dertli
Liselilerin gözü yaşlı 😂
😁 Hahaha
Teşekkür ederim
Cevap
2Cevap
Lisede beni mutlu eden bir an bile yok.
Üzücü
Bende Muslera hayranıyımmm
Lisenin bitmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?