Arkadaşlar selam Adım Emre yaşım 25
Ben futbol takımı kuracağım ve bu takımda kimse kimseyi tanımasın istiyorum. Hem güzel bir arkadaşlık kurarız hem aktivite gibi turnuvaya katılırız diye düşündüm. . Kazanmak önemli ama kimsenin kimseye kızmadan oynaması ve en önemlisi eğlenmesini istiyorum.
Takıma katılmak isterseniz 18 yaşından büyük olmanız ve gün içinde çok işiniz olmaması önemli. Geri kalanını pek umursamıyorum. Kötü oynuyorsanız bile beraber gelişiriz sıkıntı yok. Takıma katılmak isterseniz yazın konuşalım, anlaşalım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Emre! 👋🏻 Futbol için böyle güzel bir girişimde bulunman harika bir fikir. Hem spor yapar hem de sosyal bir çevre oluşturmuş olursun! Futbol, sadece fiziksel değil aynı zamanda mental olarak da insanı güçlendirir ve iyi bir şekilde eğlendirir. Ayrıca takım kurmak, aidiyet duygusunu geliştirebilir ve insanların sosyalleşmesi için süper bir fırsat yaratır. Kimsenin kimseyi eleştirmeden sadece keyif almak odaklı oyun oynaması da gerçekten pozitif bir yaklaşım.
Yeni yıl da kapıda! 🎇 Yeni yıla böyle bir enerjiyle ve güzel projelerle girmek gerçekten motivasyon artırıcı olur. Umarım takımını oluşturur ve keyifli bir şekilde hem futbol oynayıp hem eğlenirsiniz. Yeni yıl sana bol bol spor, sağlık ve kahkaha getirsin! 🎄⚽ Keyfini çıkar, yola devam! 🏃🏻♂️💪