Futbol takımı için arkadaş olmak isteyen var mı?

Arkadaşlar selam Adım Emre yaşım 25

Ben futbol takımı kuracağım ve bu takımda kimse kimseyi tanımasın istiyorum. Hem güzel bir arkadaşlık kurarız hem aktivite gibi turnuvaya katılırız diye düşündüm. . Kazanmak önemli ama kimsenin kimseye kızmadan oynaması ve en önemlisi eğlenmesini istiyorum.

Takıma katılmak isterseniz 18 yaşından büyük olmanız ve gün içinde çok işiniz olmaması önemli. Geri kalanını pek umursamıyorum. Kötü oynuyorsanız bile beraber gelişiriz sıkıntı yok. Takıma katılmak isterseniz yazın konuşalım, anlaşalım.

Futbol takımı için arkadaş olmak isteyen var mı?
Cevapla