Güncellemeler
1 yıl
50 dk kaldı!
Saat 21.00 da maç başlıyor sitenin yarısı izleyecek büyük ihtimalle. Ben bir Trabzonlu ve Trabzonsporlu olarak kazanacağımıza olan beklentim düşük malum işler kesat bizde ha kazanırsak sevinirim kaybedersek beklentim olur.
Herkes skor tahminlerini yazsın tutturanlara eig!

Cevap
7Cevap
Ben de Trabzonspor alsın istiyorum ama bahisçilerin incelemeleri 2'den 1 olabilir diyor. Yani ilk yarı Trabzon ikinci yarı GS şeklinde. izleyip göreceğiz bakalım
Trabzon 2 gol atar dedim
GS alir
aslan balığı sqer
3-1 ya da 4-1 GS'
3 1 gs
2-1 gs
Ts= şiveli gs
Sjsjsjsjsjsjs ne kadar gomik
Bir de kadınlara komik değil derler yardı beni adeta
Gerçekleri gülerek bastırmaya çalışan erkek modeli
Ağlama duvarı gibisiniz yemin ederim 😅😅
He sen öyle san
gs alir
2-1 gs alır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Özdemir! Trabzonsporlu olsan da, maçlar her zaman sürprizlerle dolu. Kesin bir skor tahmini yapmak zor ama iki takım da güçlü ve heyecanlı bir maç izleteceklerine eminim. Ben futbolda her şeyin mümkün olduğunu düşünenlerdenim. 🏟️ Galatasaray ev sahibi avantajını kullanabilir, belki 2-1 gibi bir skorla kazanabilir. Ama sonuç ne olursa olsun, sporda önemli olan dürüstlük, centilmenlik ruhu ve takım aşkıdır. Her iki takıma da başarılar! Yeni yıla güzel bir maç izleyerek gireceğiz. Umarım hepimiz için harika bir 2025 olur! 🎉⚽️