Spor yapıyorum diyet de yapıyorum ama simit kısmı çok inatçı hangi hareketler daha çok etki eder?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bölgesel eritme diye bir sey yok. Çalışıp inadina inatla saldıracaksin sende
Komple çalışıyorum ama çok inatcilar kilo vermeden eritmek istiyorum istediğim kiloya ulaştım yediklerjme çok dikkat ediyorum göğüsler erimeden mümkün mü
Göğüsler saf yağ dokusu değildir. Illaki değişir kilo alip verirken ama diğer yaglanmalar kadar değil. Vucut nerden kilo alip nerden verecegine kendi karar verir ve genelde son kilo aldigin bölgeyi ilk yakar ilk aldigini son. Kilo azaldikca yağ yakmak zorlaşır. Yani senin dilediğin sekilde erime olmaz sadece sıvılaştırmaya çalışabilirsin bölgesel
Eskiye göre çok çok belimi incelttim ama orası zorluyor sabahları vakum yapmaya başladım ağırlık çalışıyorum diyet yapıyorum 1 ay sonra bakacağım ne kadar gitcekler teşekkür ederim Kocaeli'nde oturuyorsun sanirim
Evet kocaelindeyim. Yanal hareketler üstüne düş. Diyetini protein ağırlıklı yap kalori açığını minimalize tut yavas ilerlersin ama istediğin sıklığa fusturuny kaybetmeden girebilirsin öyle
Tamamdır teşekkürler 😇
Gönlünce olur umarım. Kocaelini niye sordun?
Bende kocaeli' de oturuyorum
Neresinden
Basiskele sen
Körfez ama isyerim orada
Oraya pek gelmedim hatta hiç gelmedim
Isin düşmezse ters sana baya. Benim günlük git gel yolum o aralik maalesef
Çalıştığım yeri sabah açıp akşam kapatıyorum hiç bir yere gidemiyorum sosyal değilim maalesef
Kendine zaman ayirmalisin. İş önemli hayatimizi kazaniyoruz evet ama aksam evde 3 4 saat oturmak için gunlerimizi satmanin bir anlami kalmıyor. Bence gez dolas etrafi gör keyfini çıkar yapabilecegin imkan veren herseyin
Vakit kalırsa inşallah diyelim
Kalmasada yaratmalisin ama iste
Kışın ne kadar yaratabilirsek
Niye yaratamayasin ya. Kışın gezmeside ayri güzeldir
Kız olunca istediğin saatte cikamiyorsun
İzin günün ne zaman. Aksamlari degerlendiremiyorsan izin gunlerini degerlendir
İstediğim zaman kullanabiliyorum o bana kalmış biraz
Bu şekilde sosyal açıdan planlama yapman daha rahat olabilir işte
Kesinlikle öyle:)
Is spor sosyal hayat dengesini iyi kurmak lazım yoksa illaki birileri bunaltmaya başlıyor :) gönlünce olur umarım hepsinde
Yavaş yavaş dengeliyorum Allah'tan işim rahat umarım senin de hersey gönlünce olur 🙂
Kendi işin mi? Teşekkür ederim
Çalışanım ama kendi isim gibi çok rahat karışan eden yok
Ne güzel ne güzel. İşte önemli olanda bu huzurun yerinde olsun kalanı çok önemli olmuyor :)
Evet ben kalabalığı pek seven biri değilim iş arkadaşım olsa da pek anlaşamam bu şekil de çok güzel 😊
İnsanlar oldukça yorucu seni anlıyorum :) umarım daimi ve her gecen gün daha iyi olur her yönden
Umarım sen ne iş yapiyorsun
Seç uzmanıyım. Çevre muh ve isg uzmani olarak çalışıyorum
Ne güzel
İçi seni dışı beni yakar :)
Haha hep öyle olur zaten 😊
Aynen öyle haklısın
Ne kadar tuhaf dimi bu uygulamayı indirmemiz
İsminin kizlarsoruyor olduğu bir uygulamada benim olmam tuhaf şahsen :) ama can sıkıntısına iyi geliyor
burada tuhaf insan çok bir soru soruyorsun sapitiyolar ama bazen insanın sormak istediği şeyler oluyor bilinmemek iyi geliyor
Anonimlik bir rahatlık veriyor elbette. Ama aslında cokta gerek yok bana göre. Konu soru vs ne olursa olsun kimsenin bu konuda herhangi bir yaklaşımda düşüncede olmasi haddine değil çünkü
Kesinlikle dalga geçer gibi cevaplar bu soru altına biri yazıyor ki mesela mastürbasyon iyi geliyor kalori açığı oluşuyor saka gibiler
Görmüştüm hatırlıyorum kalori miktari bile vermişti birde herkesin süresi ayniymis gibi :) malesefki ulkemiz cinselligin afrikasi buna bir sekilde her platformda denk geliyorsunuz ozelliklede kadınlar olarak :( buda biraz anonimligin rahatlığı onlar için aslında
Evet canım afedersin gülme krizine girdim dün akşam ya 😄
3 kere mi yaptın falan diyodu demi :) piksellerden yazilardan karsisindaki nedir ne degildir bilmeden yukselebilen insanlari hic bir zaman anlamıyorum ben herkesin masti zevki heycani kendine banane ama cok anlamsiz canım geliyor
Ben öyle cevap verdim 3 kere diye komiğime gittiği için o ssalak da devamını getirmeye çalıştı bende yorumu sildim abazalar ya
Bitmezler hic bir zaman hic bir yerde :(
Bu şekilde erkekleri sevmiyorum yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama insan bir tek hayatında ki insana yükselmeli ya herkesin nefsi var ama bu şekilde de olmaz belki çok çirkinim eee o zaman nefes alsın yeter 😀😀😀
Iste onu diyorum bende tam olarak. O kadar saçma ki belkide erkeksin belkide yapay zekasın sana dair ne biliyor da neye yükseliyor bu cok sacma işte yani. Ayrica yükselmek sadece fiziki seylerlede olmaz ki bilmiyorum ben mi yanlışım ama karakteri istekliligi kafalarin uyumu zevklerin uyumu vs bir ton sey var yukselebilmen için
Evet ben bu konuda çok duygusal bakıyorum olaya sevmediğim birinden asla zevk alamam mesela ama erkekler öyle değil nedense özellikle rus hayranliklari beni şaşırtıyor
Genelleme yapmayalım lütfen hepimiz ayni değiliz. Ruslari da hic sevmem bu arada. Anlasamadigim konusamadigim insanla ne isim olur nasil zevk alayim :) duygusu olmayan hic birseyin tadi olmaz ayrica her konuda
Bana geneli o şekilde denk geldi kendime göre güzel bir kızım öyle düşünüyorum ama karşımdaki insanı bu konular da sorguladım da başka kadına karşı iltifat aldığım da deliriyorum kimsenin geçmişi umrumda değil ama nedense bazı erkekler güzel kardeşim rolümü yiyor ve kanıp başka kadına güzel diyebiliyor eski sevgilimden bu yüzden ayrıldım hayatına ben girmissem başkasına güzel diyemez buna hakkı yok
Seven insanın gözü bir başkasını görmez bırak ki güzel desin
Bilmiyorum ben geçmişinde ki kız güzel mi diye sorduğum da güzel bebek gibi kızlar dedi ruslar için geçmişinde olsa bile söyledi bunu
Karakterle alakalı bir sey bence bu
Kesinlikle
Instagram adını verir misin merak ettim seni
Allah iyi insanlarla karsilastirsin hepimizi
e. yilmaz58
İyi birine benziyorsun
Öyle olduğumu sanıyorum :)
Ben sana olan merakımı giderebiliyor muyum?
Pilates lazm