Sevgilim bana kaba kuvvet uyguladı. Ne yapalıyım?

Bu kaba kuvvet uygulayışının 3uncusu.Her defasında özür dileyip tekrar yaptı.Bu en sertiydi.Sevgilim ben yiğenim sevgilim kardeşi ve bir ortak arkadaşımız festivale gittik. o arkadaşmzla ben birine bakıyorduk onun yanına gitmek için(bir tanıdığımızın) o anda sevgilim bana bişey söylüyordu onu dinlemedim bir dk dedim ve onu kardeşiyle yalnız bırakıp o baktığımız kişinin yanına gittim arkadaşımla ve yiğenimde bizimle geldi.ama 2 dk sonra ben sevgilmii kalabalığın içinde aramaya başladım sonra telden aradım bana dediki biz arabaya gidiyoruz hadi gel.(bu arada gitmek üzereydik)bnde tamam dedim gidiyorduk.tabi arabaya gittiği için sinirlendim 5 dk konseri izledik.sonra gittik yanlarına.yolda aradı beni ve biz eve gidiyork dedi bnde tamam dedm.gitmez sandım otoparka gittik onlar yoktu sonra geldiler.kardeşide öne oturmuştu.bnde sinirlendim binmeyelim dedim geri döndüm konsere.oda sonra beni kolumdan çekti ve boğazımdan duvara itti durup onu dinleyeyim diye.bnde tokat attım.yorum yapın lütfen kendini haklı zannediyor
Güncellemeler
+1 yıl
erkek arkadasım yorum attı okuyun lutfen
Sevgilim bana kaba kuvvet uyguladı. Ne yapalıyım?
Cevapla