Göztepe, evinde Beşiktaş'ı 4-2 yendi. Beşiktaş'ın bu kötü gidişatı neden olabilir?

Göztepe, evinde Beşiktaş'ı 4-2 yendi. Kötü bir oyun vardı sahada. Puan farklı iyice açıldı. Taraftarların mentali de giderek çöküyor. Sizce takım neden böyle?

Göztepe, evinde Beşiktaşı 4-2 yendi. Beşiktaşın bu kötü gidişatı neden olabilir?
Göztepe, evinde Beşiktaş'ı 4-2 yendi. Beşiktaş'ın bu kötü gidişatı neden olabilir?
Cevapla