İnsanlar neden jake paul ile alay ediyor. Boksör değil diyor?

Ne olursa olsun adam mücadele ediyor. 11 maçın 11 ini de mi parayla aldı. Hiçbir şey yapmıyorsa eline çantasını alıp antremana gidiyor. Millet ön yargılı bir şekilde 20 yaşında boksa mi başlanır diyor bu adam maçlara çıkıyor. Sadece bir gün dahi bu adamın yaptığı antremani yapmayan insanların buna tüm dünyadaki insanlar dahil adamla alay etmeleri gerçekten iğrenç bir durum.
İnsanlar neden jake paul ile alay ediyor. Boksör değil diyor?
İnsanlar neden jake paul ile alay ediyor. Boksör değil diyor?
Cevapla