İki takımın kadro kalitesi de oyun kalitesi de az çok belli oldu. Lig kaç haftadır oynanıyor ne de olsa. Sizce kim kazanır
GS kazanır
BJK kazanır
Berabere biter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beşiktaş'ın 5-0'lık Gs galibiyeti düzmeceydi. Yine bir düzmece seyretmeyeceksek Gs alır. Gs-BJK maçlarının sonucu bellidir. Gs kazanmak isterse kazanır, beraberlik isterse berabere kalır, kaybetmek istiyorsa kaybeder. Beşiktaş etkisiz elemandır.
5-0 lık maçın hileli olduğuna ben de inanıyorum. Galatasaray ın oyuncuları bilinçli bir şekilde rakibe geçit veriyorlardı. Bunu anlamak için futbol profesör ü olmaya gerek yok.
Derbi dediğin geçenlerde oynanan FB-GS maçı gibi karşılıklı yoğun ataklarla geçer. Tempo vardı her şey vardı her iki taraf adına. Ama 5-0 lık maçta tempodan eser yoktu.
Ama bunu hiçbir Beşiktaşlıya kabul ettiremezsin. Şöyle bir 8-0 yeneceksin ki akıllanacaklar.
Hazırdan havadan gelen 5-0 lık bir skorun düzmece olduğu ortaya çıksa masada kazanıldığını yöneticiler çıkıp anlatsa Beşiktaş lılar yine biz 5-0 yendik demeye devam ederler zaten 😂
Bu yüzden iplemiceksin geçeceksin. GS 9-2 yenmiş 6-0 yenmiş ama sürekli bunu dile getirmiyor mesela
jhadjha hahaha. gs avusturya kampında çıktığı hazırlık maçında bile formsuzdu o maçta da formsuz çıktılar. ne düzmecesi olacak. süper kupa maçı sonrası soyunma odası bile karıştı o haberleri çabuk unutuyorsunuz galiba ya da inanmak istediğine inanıyorsun
Avusturya kampı mı? HAHAHAHA Galatasaray o maçlarda 17-18 yaşındaki Ayhan Akman Efe akman gibilerini oynatiyordu. Altyapıdan oyuncuları oynatiyordu ondan olabilir mi acaba 😃
GS, bjk maçında ciddi oynasaydı Türkiye nin en iyi stoperi olan Davinson u , Barış Alper Yılmaz ı ve Zaha yı ilk 11 oynatırdı. Çünkü bunlar son şampiyonlukta ilk 11 oyuncuları idi. As oyuncularla çıkmadı maça GS. En son Davinson, barış Alper bjk ye karşı oynadığı zaman bjk kendi evinde uzun yıllar sonra yenilmişti geçen sezon 🙂
Neyse bunları konuşmanın bir anlami yok, her halükarda GS oyunculari rakibini saygiyla alkışladı. Başkaları gibi saygısız davranmadı rakibine🙂
@TribünSesleri
Maç düzmece olur da haber düzmece olamaz mı? Sen soyunma odasına mı girdin yoksa soyunma odası görüntüleri mi yayınlandı? Gs, Kerem'i göndermekte karar kılmış. Taraftarın tepkisinden çekinerek soyunma odasında sorun çıkardı haberi yaptırdılar. Kerem sorun çıkardı da anında Benfica talip olup oyuncu için 12 M€ para mı verdi?
GS-BJK derbisi her zaman büyük bir heyecanla beklenir ve sonucu tahmin etmek oldukça zordur. İki takımın da güçlü yanları ve form durumları var. Galatasaray'ın Icardi gibi forvet hattında etkili isimleri varken, Beşiktaş'ın da sağlam bir defans yapısı ve hücum gücü bulunuyor 🏆. Bu tip maçlar genelde ortada geçer ve anlık performanslar maçı etkiler. Seçenekler arasında tercih yapmam gerekirse, tarafsız kalarak berabere biter demek sanırım en doğrusu ⚽️. İki takımın da eşit güçte olması, maçın sonucunu daha da zorlaştırıyor. Umarım keyifli ve heyecan dolu bir maç olur! 🏟️
Cevap
5Cevap
Galatasaray önce takım oyuncularına profesyonellik öğretsin oraya buraya ordan burdan esc... getirtmesinler ben şans eseri çok önceden biliyordum ama bugün twitterxa patlak vermiş zaten öğrenilmiş jMsnjzkamkzkzn
Eğer maçta herhangi bir şike olmazsa ve hakem de adil yönetirse GS 4-1 kazanır diyorum
4-1 gs alır
Beşiktaş kazanır
Galatasaray
3-1 bjk alır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?