Beşiktaş, deplasmanda Kayserispor'u 3-0 mağlup etti. Maçta en beğendiğiniz oyuncu kimdi?

En çok Rashica'yı beğendim tabii Ciro ve Rafa'yı saymadan. İlk kez sağ bek olmasına rağmen hiç sırıtmadı o yağmurlu zeminde güzel iş çıkardı. Deplasman golünü de atmış oldu Immobile...

Semih neden ilk 11de olmuyor, Muçi nasıl Semih'i kesiyor asla anlamıyorum ama hocanın bir bildiği vardır diyorum.

Beşiktaş, deplasmanda Kayserisporu 3-0 mağlup etti. Maçta en beğendiğiniz oyuncu kimdi?
Beşiktaş, deplasmanda Kayserispor'u 3-0 mağlup etti. Maçta en beğendiğiniz oyuncu kimdi?
Cevapla