



Şu halini kadınsı görmen algıda ciddi sıkıntılar yaşadığını da gösteriyor. Kadın dediğin böyle olmaz , biraz yağ olur , kıvrım olur , dolgunluk olur, kalça ve göğüs kendini gösterir. Ve erkeğe asla ama asla benzemez. Sizde bu saydıklarım yok maalesef. Yani senin tercihin tabi ki ama kadınsı demen çok saçma olmuş bacım
Buda bir yaklasım ama ben toplumsal normlara meydan okuyorum
Tabi senin düşüncen. Peki yöneliminde bi farklılık var mı? Bu etki etmiş olabilir mi acaba sende?
Cinsel olarak biraz var zayıf erkekleri strapon ıle becermekten zevk alıyorum karsılıklı yapıyoruz
Hmm, hormonal bir problem var gibi. Kendini bu şekilde beğenmen de ondan kaynaklı. Hormonlarında muhtemelen erkek hormonu baskın gelince düşüncelerin de ister istemez değişiyor
Çok anlamıyorum ama yağ oranın yüzde 5'in altında olmalı.. Kadında kaslı görüntüyü hiç hoş bulmuyorum. Şu resimler bana kadınsı gelmiyor yani.. Daha çok body yapmış bir erkek görünümü var..
Ben erkekte bile kası çok sevmiyorum..
Bir kadında bana uzak geliyor çok uzak baya uzak..
Sen mutluysan ve keyif alıyorsan önemli olan o :)
Yarennn, harika bir iş çıkarmışsın! 💪 Güç ve kararlılığın gerçekten göz kamaştırıcı. Görsellerine baktığımda vücut yağ oranının oldukça düşük olduğunu söyleyebilirim; muhtemelen %15 civarındasın. Bu, sıkı bir antrenman ve beslenme disiplininin sonucu. Kadınsı ya da erkeksi görünüm tamamen kişisel tercihlere bağlı ama bence kaslı vücudunla gerçekten ilham verici görünüyorsun. Spor konusunda cesaretlendirici bir örneksin. Kadınların da yüksek ağırlıklarla çalışabileceğini ve süper fit görünebileceğini kanıtlıyorsun. Kendini böyle gösterdiğin için gurur duymalısın! 👏❤️
Cevap
8Cevap
Ben 2 gün yapamam abi bu ne ya ahdhdhaj tebrik ederim seni gerçekten ama ben kas olayını yakıştıramıyorum bizlere başarılar sana bu alanda
Guclu kadınlar kaslı kadınlardanda olusur sonuna kadar feministimde bütün feministler benim gibş kaslıda olmalı bence erkeksi bi durum yok
Doğrudur aşko ama yok yani imkansız bende o halimdem memnunum destekliyorum seni ama
Tesekkurler yinede erkekleri yonetmek istersen kas yapmanı onerırım
Yok aman kalsın erkolar uzak dursun yönetmek falan da istemem
abla emeğine bravo diyorum iticisin ve nolursa olsun tek tokat agsjsjdjd
Ergensin galiba tem yumrukta bayıltamayacagım insan sayısı az
sen kendine testesteron basmadıysan ben namussuzum
Basmadım ama testo seviyem yuksektir senden git 31 çek evde ben ise kız dusurmek ıcın asla ulasmayacagın vucut yapıyorum ve hepsini lezbiyen yapıyorum agla
altıma yatmayacaksan hiçbir seviyemi ölçme bu göbeğimle fenalıklar yaratırım sana hahaha 2 yıl bende uğraşsam bende o vücudu yaparım ama farkımız bende onnumara durur senin gibi itici iğrenç durmaz kendine testesteron basan bide doğalım diyen ezik
Görünürde kadınsı tek yanın boyundan üstü boyundan altı ful erkeksi
Bu da bi yaklasım ama zayıf erkeklerde kadınsı diye yargılıyormusunuz peki
Kadınsı hiç bir özellikleri yok ama onların kadın dediğin etli butlu olur
Benım kadınsı ozellıgım var karın kası ince bel gogus kalca yuz guzellıgım
maalesef kaybettiğin yerler yüz sadece kalmış
Yüzünü görmesem ve belin inceliğini tamamen erkek derdim. Yani bence erkeksi fazlasiyla.
O zaman zatıf erkekler kadınmı oluyor benım sevgilim benden zayıf dıye vajinamı sütyenimı veriyim bu mantıkla bakacak olursak bende penısını alayım
Zayıf erkekler kadın olmuyor. Her kadında zayıf olmak zorunda değilki. Ve ne alaka ki? Kadının genel özellikleri fotoğraftakiyle uyuşmuyor ve sana kadın değilsin de demedim. Yani burada bir tartışma duruma yok. Sen kadınsı diyorsan bende erkeksi demek istiyorum. Nazik dille söyledim al bak.
Anladım ama bu devirde kadınlarda kas yaparak ataerkil sisteme karsı koymalı benım gıbı
Evet kudurtuyorum erkeklerı aşırı güldüm
güzelde kızsın. ne gerek var.🤷♂️aldığın o aminoasitler hormonlarını alt üst etmiyomu. megamass siz, iğnesiz olmaz bu işler bu kadar.. kalbin yoruluyor. aşk acısı çek daha iyi aw
bu arada tek tumruk falan, o işler öyle olmaz, vücut var diye kendini bişey sanma. kof olmanın birincil görselidir o sendeki. bırak sporu 2 ay sonra noolursun biliyosun dimi? hangi ildesin?
mersin. gel ist. a. hasan teleatar'la tanıştırayım seni.
sen beğeniyorsan yap ama benim fikrim kötü durduğu hiç bir kadınsılığı yok
O zaman zayıf erkeklerede kadınsı dıyelım sonucta zayıflar erkeksilikle alakası yok kasın eskı zamanlarda amazon kadınlarıda kaslı ve gucluydu erkeksı olmuyorlar yani
bırak amazon kadınlarını mağara adamlarında bile bu kadar kas yoktur ne anlatıyorsun allah aşkına seviyorsan yap. fikir soruyorsun sonra da muhalefet oluyorsun. kimse yapma dememiş ama beğenmek zorunda da değiliz.
En büyük hayalim vücut çalışan bir kadınla yatmak😁 olur mu bir gün acaba
Yatınca ne gececek eline?
Deneyimleme.
Guzel olur zayıf bi erkeksen bende zayıf erkek seviyorum domine etmesi kolay oluyor ve straponls becermeme laf etmiyorlar
Yok ablam almayim ben seni😂😂
Nedenmıs
Bı yaştan sonra gtu kaptirmayalim😂
Bunda utanılacak bısey yok karsında dag gibi kaslı kadınım straponla becermek istemektede haklıyım
Yok bebeğim kalsın. Bana kadın lazım dedim sen niyeti bize bozdn ya
Bende hersey karsılıklı
Yok tatlım ben İker geçerim digeri bana ters😂
Fazla kas erkeksi duruyor
Zayıf erkeklerin kadınsı oldugunu dusunuyormusun peki
Hayır onların kadınsı durduğunu düşünmüyorum
Neden?
Rica etsek sitedeki odunları döver misin
Çok kötüsün, üstüne para verseler semı almam
Sen istesen de alamazsın zaten o seni alır
@gulsuberenkolsuz
Ben daha güzelleriyle birlikteyim zaten:)
Sıkıntı yok kanka:)
Aynen
yağsız et et değildir
afferin sana tüm gününü harca
Fazla erkeksi ve itici..
Cok kırıcısın
Bırakman gerekiyor artık kas işini..
Vucudum asırı zayıf ve kotu olur bırakamam
Kilo alırsın az çok kas yapmışsın erkeksi olmuş çekici değil..
Kas yapmak erkeksi algısı nıye tum erkeklerde var alısılmamıs geldıgı ıcınmı ben gayette kadınsıyım
Erkek gibi duruyorsun ama çekici değil..
2. Fotoda erkeksi duruyor
1 foto kadınsımı dıyorsun
Evet ikinci fotoya göre daha kadınsı
Sebep o zaman zayıf erkeklerde kadınsımı yani gitsinler sütyen taksınlar dimş
Sorduğun soruya cevap verdim kendi görüşüm.
Gayet güzsl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?