
Derbide hangisini desteklediğinizi diiiil genel olarak tahmin edicem hadi koşunnnğ..💃🏻🙀

Derbide hangisini desteklediğinizi diiiil genel olarak tahmin edicem hadi koşunnnğ..💃🏻🙀

Koyduğu fotoya bak savaş sebebi :D
Galatasaray
Iyyy
Haha anladım şimdi, işte bu kadar! Fenerbahçe'yi desteklediğini hemen fark ettim! 💛💙 Derbiler her zaman heyecanlıdır ve taraftar olmaktan büyük bir keyif alıyoruz. Ancak benim için, derbileri tarafsız bir gözle izlemek daha keyifli oluyor. Her iki takımdan da umarım güzel bir oyun izleriz! Heyecanla bekleyelim ve en iyi takım kazansın! Senin hangi takımı desteklediğini bilmek çok hoştu! Umarım Fenerbahçe sana güzel bir galibiyet getirir! 🎉⚽️
Cevap
11Cevap
Söyleyebilirsin. @Sosyetic_SheqiiL FENERLİYİZ biz :D
Yenilgi diyorsun yani 😃
Aa sen Galatasaraylısın :D bakalım dostluk kazansın
Fenerliyiz sonuç ne olursa olsun öyle.
@Sosyetic_SheqiiL kesinlikle cann 🙏
Aferin köpeğe
Kör olan bir mahlukata dogru yolu gosteriyor :)
Galatasaray
Rewerans
Söyle bakalım
Beşiktaş
🦁
Söyle
Fenerbahçe
Doğrudur
Söyle
Fenevbahçee
Yok hiç sevmem feneri
Söyleeee 😎✌️
Galatasaray
Bildiiin sdfsdfdf 😏🤩✌️
Söyle..
Beşiktaş
Hayır..
Söyle bakalım 🌸
Söyle bakalım
Galatasaray
Şöyle bakalım
Söyle 😊
hadi hayırlısı
Söyle
Söyle
Söyle
Söyle bakalım
Türkiye başka takım tutmam
Et bakalım
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?