İçin ne olması gerekir
Dayak yedim
Dayak yemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bir filmde vardı adam kavgadan sonra arkasını dönüyordu ve poposundan bıçaklanıyordu babası da kavga ettiğin adamı niye arkanı dönüyorsun diye dalga geçiyordu ya benzerini yaşadım işte baya yumruklaştık herif yere düştü o sırada artık vurmak istemedim ve ayırmaya gelenleri de görünce bıraktım sonra millet bizi ayırdı vs uzaklaştırıyorlar birbirimizden ben de artık yeter bir şey olmasın herife dedim bir de dövemeyeceğini anlamıştır daha gelmez diye düşünüyorum baya rahat bir şekilde döndüm gidiyorum sonra bir anda kulağımda bir şaplak ve o an tüm ses kesildi etrafımda bunu da o an hemen alıp götürdüler ben duymadığımı anlayınca sinirleniyorum üzerine koşmaya çalışıyorum ama etraftakiler izin vermiyor vs vs.
Valla kusura bakma ama karşıdakide p. çlik yapmış arkadan niye vuruyon bi de millet ayırdıktan sonra niye vuruyon ben o tarz kişilere acımıyom canı çıkana kadar vuruyorum inşallah kulağının durumu iyidir
valla ben yere düştükten sonra vurmaya hep korkuyorum bayılır bir şey olur sonra polisti mahkemeydi uğraş dur zaten şu olaydan sonra hiç kavga etmedim aynı herif bıçakta saplayabilirdi arkadan. o günden sonra anladım ki mahkemeyi vs gözün kesmiyorsa hiç girmeyeceksin kavgaya döveceğini bilsen bile girmeyeceksin arkandan gelen bir bıçakla can verirsin
7 kişi dövmeye kalktı 2 tanesini komaya soktum diğerleride kovaladı ama yakalayamadı. sonraki hafta o kovalayanlardan 2 tanesi beni forumda yakaladı bir güzel dövdüler benimde gözüm döndü bu ikisine sıktım biri bacaksız kaldı diğer kolundan yaralandı. bacaga sıktıgım öyle bir öfkelendim ki diz kapagına sıktım doktor bu bacak tutmaz diyip bi kesmini kesmiş.
sırf yanlıs anlasılma yüzünden bunları yaşadım
haklıydım ama bunlar cahildi şimdi bi tanesi vurmakla tehdit ediyor aşiret liderlerine ulaştım ailesini uyarmışlar en ufak hatasında affı olmayacak
Valla seninkide bi değişikmiş ama iyi yapmışsın vur acıma
Cevap
3Cevap
Çok yedim şimdi konuyu açıp beni rezil etme bak eve sokmam seni😂pisikolojim bozuldu... hele bir 16 kişiden yediğim dayak var ki aklima geldi tamam pesss😂😂
Reis seninki ne biçimmiş ya 16 kişi senin yerinde olsam kaçar yalnız görünce teker teker döverdim ama cesur adammışsın helal olsun 😂😂
Sorma adamların ellerine sağlık kendime geldim vallahi 15 gün wc gidemedim sen anla😂
Kaçma şansım yoktu old7 bir kere
Neyse geçmiş olsun reis ama onların yaptıkları adamlık değil
Sağol paşam 👍
Bikere öyle bi dayak yemiştimki acilde sarı alanda açtım gözlerimi 😂
O kadar mı ya ben şu ana kadar bırak o seviyeye gelmeye sadece 2 kavgamda hasr aldım birinde beklemediğim anda vurmuştu hocanın yanına kaçmıştı hocanın yanında vurmuştum ikimizinde az da olsa gözü şişti 5 dakka sonra geçti diğeride bu yıl nisanda olmuştu çocuğun gözü ne az ne çok ortaderece morardı ve şişti kaşı az da olsa şişti ve morardı benim ise boynumun sol tarafını çizdi 2-3 çizik vardı ve tırnak izi geçmişti
Ya şöyle ben rakibe pek vurma fırsatı vemediğim ićin pek hasar olmadı bende
Tamam ben sana bir şey demiyorum ki ben kavgada ne yaptığımı söyledim ben sana bir şey demedimki aq
Eğer yanlış anladıysan kusura bakma
Dayak değil de kalabalık bir grup tarafından darp edildim. Ölümlerden döndüm mk bir hafta yattım hastanede😂
Allah yardımcın olsun kardeşim ben 1 kişiye fazla kişi tarafından dövmeye veya darp edilmeye sinirleniyorum bu adamlık değil
İlkokuldayken bi erkek cocuğa dombis dediğim için dayak yemiştim okulun arkasında beni tek başıma yakalayıp saçımı başımı yonmustu
Biraz garipmiş olay
Hssh öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?