Eskiden acımasız biriydim şimdi çok sakin sizce neden?

Acımasız derken eski profesyonel boksörüm kickboks ve boks yaptım 8 sene ve çok sert maçlara çıktım türkiye şampiyonlarına katıldım ve derecelerimde var yaş 19 şu an ise kickboksu parası az olduğu için bıraktım benim anlamadığım eskiden yüze karna acımadan ringlerde vuran biriydim şimdi ise kimseye vuramıyorum çok sakin empati kuran biri oldum boksu bıraktıgım içinmi acaba size göre neden?

Eskiden acımasız biriydim şimdi çok sakin sizce neden?
Cevapla