Formamın arkasında isim yazdırdım diye sevgilim kıskandı. Yaptığı saçma değil mi?

Formanın arkasına numara ve isim yazdırdım. Yolda yürürken herkes adını görecek diyor. Bir sürü laf söyledi yaptığı saçmalık değil mi?

Formamın arkasında isim yazdırdım diye sevgilim kıskandı. Yaptığı saçma değil mi?
Cevapla