Young boys-Galatasaray maçında Young boys, Galatasarayı eledi siz maç hakkında neler düşünüyorsunuz?

Ben hakemin maçta azda olsa young boystan yana çıktığını düşünüyorum verilmeyen fauller penaltılar vb. ayrıca oyuncularda kötü oynadı yoruldu transferde yok doğru düzgün yedek kulübesi bomboş bence galatasaray eski galatasaray değil bu şekilde olmamalıydı.

Young boys-Galatasaray maçında Young boys, Galatasarayı eledi siz maç hakkında neler düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Okan buruk istifa etmiş lan
Young boys-Galatasaray maçında Young boys, Galatasarayı eledi siz maç hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla