Sizce Beşiktaş Çarşı grubu neden eskisi gibi değil?

Ben size söyleyim en önemli sebeplerinden biri gezi parkı olayı yani hükümet sonrasında passolig saçmalığı ve beleş bilet verilmemesi Süleyman Seba zamanında veriliyordu sonra Süleyman Seba'dan sonra gelen hiçbir başkanın Beşiktaşa faydası olmaması * Hasan Arata güveniyorum ve son olarakta yeni neslin fos çıkması
Sizce Beşiktaş Çarşı grubu neden eskisi gibi değil?
Cevapla