Fenarbahçeye hem kızıyorum hem seviyorum hem üzülüyorum bize neden bu duyguları yaşatıyorlar aq?

Bu sene alır mıyız kupayı?
Fenarbahçeye hem kızıyorum hem seviyorum hem üzülüyorum bize neden bu duyguları yaşatıyorlar aq?
Cevapla