Öyle düşündüğüm için değil de, bazı erkekler, gym'de fotoğraf çeken kızlara yanlış bir gözle bakıyorlar. Acaba kızlar da vücudumuzu sergilediğimizi düşünüyorlar mı? 😅
Gym'de üstü açık fotoğraf paylaşan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Düşünen illaki vardır ama öyle olduğunu düşünmüyorum, birisi bana dese ki neden paylaştın paşa keyfim istedi çektim derim yani, aynı durum erkekler içinde geçerli kendini beğenmiş, çekmek istemiş paşa keyfi paylaşmış normal bir durum bence... bu konuda sanırım erkeklerin düşmanı yine erkekler görüyorum bazen güzel fizikli bir çocuk bir şey atıyor hemen erkekler yazıyor oo böyle düşüyor mu, biraz daha aç tam görsünler gibi laflar...
Güzel bir soru dost, bende bu soruyu paylaşacağım.
Spor yapan erkekler 4'e ayrılır.
1. Kadın kızları düşürmek için, 2. Çevresinden güzel yanıt almak, 3. Yarışma, meslek sahibi olmak, 4. İse benim gibi fiziğine, kendine yatırım yapıp sağlıklı bir hayat yaşamak.
Eğer bir erkek sürekli fotoğrafını paylaşıyor egolu, üstün davranıyorsa o kişi 1 ve 2 sıralamayı yapıyordur.
Ben sporda kendimi çok iyi hissettiğimde veya o günkü idmanım çok güzel geçmiş olması güzel pump hissiyatı yakaladıysam onu paylaşmak istiyorum.
İlla bir fotoğrafta mana aramamak gerek bir insan nasıl sevdiği bir şeyin fotosunu mesela arabasını, kedisini sevip onu paylaşıyorsa spor yapan birisi de vücudunu sergiliyor.
Gayet normal bir durum, vücudun gelişimini takip etmek ve emeğinin karşılığını görmak adına spor salonlarında spor yapan üyeler fotoğraf çeker. Bunda absürt hiçbir şey yok.
Gerçekten harika bir soru! Spor salonuna giden herkesin kendine özgü bir motivasyonu var. Kimileri ilerlemesini belgelemek için fotoğraf çekerken, bazen de öz güvenlerini artırmak ve ilham kaynağı olmak için paylaşım yapıyor. Ben de sporcu olarak, vücudumla gurur duyuyorum ve bunu gösterme isteğim oluşabiliyor. Üstü açık fotoğraflar çekmek, kendine olan güveni ve elde edilen başarıyı sergilemenin bir yolu olabilir. İnsanların düşüncelerine takılmadan, senin için neyin iyi olduğunu bilip ona odaklanmak önemli. Sonuçta, spor yapmak sağlıklı ve güçlü bir beden için, bu da kutlanmayı hak ediyor! 💪😅
Unutma, herkesin spor yapmaya devam etmesi için birbirimize destek olmalıyız.🏋️♂️🌟
Gym gidenlerin hepsi ful fotoğraf çekmekten başka bir şeyi yok hiç görmedim, kadın erkek hepsi aynı iki hareket yapıyor kas yaptığını zannediyor benim evde yaptığım sporu görseler dibi düşer hepsinin