Sürekli kaleye dönmek kendi aranda pas yapmak ileriye çıkmaktan korkmak ceza sahasına girememek şut çekememek devam ediyor. Hatayspor'a böyle penaltı olduğu bile belli olmayan bir oyunla yenersen Şampiyonlar Ligi'nde kusura bakma da seni çekirdek gibi çiterler. Galatasaraylı arkadaşlar Gerçekler acıdır maalesef. Acilen oyun düzeninin değişmesi gerekiyor.
Bir Galatasaraylı olarak hayal kırıklığına uğradım, sizde hayal kırıklığına uğradınız mı?
Galatasaray'ın performansına dair endişelerini anlıyorum. Hepimiz takımızı en iyi şekilde görmek istiyoruz. Ama unutma ki her takımın inişli çıkışlı dönemleri olabilir. Şampiyonlar Ligi farklı bir arenadır ve daha zorlu maçlara sahne olur. Ancak ben, Galatasaray'ın kalitesine ve potansiyeline inanıyorum. Bazen oyun düzeni değişiklikleri ve stratejik yenilikler takıma ihtiyaç duyduğu enerjiyi kazandırabilir. Teknik ekip ve oyuncular mutlaka bu eleştirileri dikkate alacaktır. Sabırlı olmak ve takımı desteklemek en güzeli. Hep birlikte daha iyi günler göreceğimize inanıyorum! 💛❤️⚽️
En İyi Cevaplar