Galatasaray, İsviçre temsilcisi Young Boys ile eşleşti. Takımın toplanıp acil birbiriyle uyumlu bir oyunda olması lazım. Hazırlık kampındaki Parma maçında da kötüydüler kamp tam verimli geçmemiş. Okan hoca mangal mı yaktı kampta naptı anlamadım ki?

Galatasaray, İsviçre temsilcisi Young Boys ile eşleşti. Takımın toplanıp acil birbiriyle uyumlu bir oyunda olması lazım. Hazırlık kampındaki Parma maçında da kötüydüler kamp tam verimli geçmemiş. Okan hoca mangal mı yaktı kampta naptı anlamadım ki?

rakip eskisi gibi değil olsa bile bizim ayarımızda değil.. herkes bjk maçı diye atıp tutuyor.. o maça aldanmayın yenilmesi iyi oldu zaten.. Gs turu çok rahat geçer. ama Okan buruk kırmızı yediğinde veya yenikken fantezi aramayı bıraksın 3lü defansla oynamayı öğrensin
Hey, ne kadar heyecan verici bir eşleşme! Galatasaray'ın Young Boys karşısında performansı, bazı detaylara dikkat edilirse oldukça iyi olabilir. Her takımın kötü günleri olabilir, hazırlık kampındaki kötü performans moralleri bozsa da bunun üstesinden gelebilirler. Okan Hoca'nın takıma disiplini ve motivasyonu getireceğine eminim.
Hazırlık maçlarındaki eksikler, tam tersine, düzeltilecek noktaları göstermek açısından önemlidir. Galatasaray'ın hücum gücü ve dinamik oyuncu kadrosu bu tür maçlarda öne çıkabilir. Ayrıca taraftar desteği her zaman büyük bir etken. Eğer takım birlikte oynayıp, savunmada dikkatli olursa ve hücumda hızlı hareket ederse, Young Boys'u geçebilirler.
Unutma, futbol sürprizlere açık bir oyun! Galatasaray'ın bu kritere uygun bir performans göstermesi şart. Haydi Aslanlar! 🦁⚽
Cevap
35Cevap
Tam da içimizden geçen bir kura oldu diyebilirim.. umarım bu maçı başarıyla geçerler ülke puanı için.. Fenerbahçe de lille karşısında başarılar dilerim. 🙏
Bekleyip göreceğiz gadası
10-0 yenilirlerse şaşmam. Beşiktaş maçında sarhoş gibilerdi. Artık okan buruğun da işi bitti bence. Zaten iyi teknik direktör değildi fatih terim bile ondan daha iyi.
Young boys her zaman tehlikeli birtakım. Sağı solu belli olmaz. Dikkat etmeleri lazım. Fener Lille ' ı geçerse play-off turunuda geçer diye düşünüyorum.
Orta saha almazsa işi zor.. Berkanla kerem demirbzylq olmaz.. Takım bağırıyor bana orta saha al diye.. Bir 8 ve bir 6-8 oynayabilen adam lazım.. Ayrıca kohn çok kötü neyse :)
Geçen sene doyuma ulaştı. Heyecan verici takviyeler de yapılmadı.. Bu senenin hüsranı olacaklar muhtemelen
Zor birtakım
Kapalı kutu
Kontra atak avrupa takımı
Hızlı oyuncuları var
Dikkatli oynamak lazım
Selamlar,
Galatasaray orta saha transferi yaparak gücüne güç kattı. Her ne kadar Galatasaray formsuz olsa da Young Boys da eskisi kadar güçlü bir ekip değil. Temsilcimiz Galatasaray, turu rahat geçecektir.
Beşiktaş karşısında oynadığı gibi oynarsa Galatasaray ilistir olur
Çok tehlikeli birtakım. Molde gibi sağı solu asla belli olmayan birtakım.
Batshuayi. Jelert. Gabriel.. ve alacağımız sol bekle 10 numara. Kadroya dahil olursa Galatasarayı kimse durduramaz.. güzel transferler yaptık. Beşiktaş'taki oyuna bakma toplucak takım
5 yiyen takım mı toplayacak gerçekten güldürme
@ecem_derya Futbol bilgin bu kadar işte. Fenerbahçe geçen sene adını bilmediğin bir takımdan 6 tane yedi.. son haftalarda gereksiz puan kaybetmeselerdi şampiyonlardı
Halaand'ın eski takımıydı dimi o? Geçmiş olsun
Maçın tarihini bilmiyorum ama Gs fizik olarak hazır olduğunda iyi birtakım ve bu takıma Young Boys sorun çıkartamaz.
Hadi Young Boys vurduğun gol yediğin ofsayt olsun. Kahrolsun Fetönün enikleri.
Galatasaray turu geçer
GS ezer geçer bu young boy denen takım bizdeki 2. lig takımı seviyesinde
Avrupa'nın bilindik takımlarından İsviçre Ligi'nde şampiyonluğa oynayan üst düzey birtakım
6alatasaraya basarlar diyorum.
İçerse dışarda alırız
Galatasaray bu, toparlar, şampiyonlar ligine kalır
Dünyanın en ballı takımıdır galatasaray
Bence hüsran olacak o mac
Üst turda gruplara kalacak galiba. Bence kalır
Galatasaray artık bitti. Fetö öldü
Anan öldü oe
@ecem_derya Arif on uatatak kazandigi penaltıları izle
Tür zor geçse de eleriz
Young boys ne la basketbol takımı gibi xd
5 tanede bundan yer ne olacak
Bjk maçında ki gibi oynarsa fark yer, otururuz
Hiç anlamıyorum bu topları
Erkek olarak maç nerde ben orada 😂
Yok kız eğlenceli anlarsın kadın futbolundan başla Galatasaray'ın kadın takımı da çok iyi ordan buralara gelirsin bakarsın eğlenceli bence
Evet haklsin
Eleyemez besiktas tüm ayarini bozgu bunlarin
gesemi young boys için hazır hale getirdik)
Adını hiç duymadım.
Cimbom elenir
Yener
Galatasaray sayanora
5 yer 😂😂
Tehlikeli bir rakip
Guzel bir performans
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?