Sevgiliniz sizi spor yapmaya iteklese, fiziğinizi beğenmediğini düşünür müsünüz?

Sevgiliniz sizi spor yapmaya iteklese, fiziğinizi beğenmediğini düşünür müsünüz?

Başlardım ki zaten bende sporcuyum. Her türlü sporu yapıyorum ama yapmasaydım ve sevgilim spora başlamamı söyleseydi teşekkür eder ve başlardım. Bana kilolusun ya da sağlıksızsın demeyi ima ettiğini düşünmezdim zaten o yüzden dese bile beni düşündüğü için söylediğini düşünürdüm. Fakat bence spor yapmak dinç olmamızı sağlar bu yönden de bakmak lazım :))
Benim eski konuştuğum başlarda spor yapmama gerek olmadığı, diyetlerle kendimi eziyet etmemi söylerdi 😅sonra ayrılmaya bi ay'a yakın, beni spora iteklemeye çalıştığını gördüm.
Bunda hiç bir sıkıntı yok zaten kendisi sporcu olduğu için bana diyet programı falan hazırlanmasını bile istiyordum. Fakat bunu baştan değil de sonradan söylemesi ne kadar sahte bir sevgi gösterdiğini gün yüzüne çıkarmış oldu. Çünkü birinin iyiliğini isteyip spora bașlatabilirsin ama önce hiç gerek yok sen böyle iyisin laflarıyla avutup daha sonra spora itmesi itici bir durum.
Ula kızıl kafa belki o zamanlar form olarak iyi durumdaydın, formun kötü değildir ondan dolayı spor önermemiştir.
Kötüsün he.
Ben naptım olm herkesle aynı sepete koyuyorsun. Germe beni gece gece yahuu aaa
Kırıcı ve alaycı şekilde söylediyse kırılırım ama yok normal anlamda kusurumla belirti ise tabii anlayış sergilerim ve spora sağlılığım için yazılırım.
Hey Kauren! Aslında böyle bir durumda sevgilinin söylediklerine hangi niyetle yaklaştığına odaklanmak önemli. Spor yapman gerektiğini söylemesi, sağlığın veya enerjin için olabilir. Yani, illa fiziğini beğenmediği anlamına gelmez. Spor yapmak sadece dış görünüş için değil; zihinsel rahatlama, enerji ve moral için de harika bir yol.💪🏋️♂️
Kendi vücudunu sevmen ve kendine iyi bakman çok önemli. Spor yaparak sadece fiziksel değil, mental olarak da kendini daha iyi hissedebilirsin. Başlamak için motive olmak zor olabilir ama bir spor dalı bulduğunda keyif alman kolay olacaktır. Hadi bakalım, sporla enerjini yenile! 🏅🌟
Cevap
9Cevap
ben kendim için spor yaparım sadece
Zaten spor yapıyorum, daha fazla yapmamı isterse kötü niyet görürüm.
Elbette.
Ben məcburen ömür boyu spor yapmak zorundayım spora gidiyorum bundan dolayı zatən. O yüzdən böyle bir şeye alınmam.
Ben zaten spor yapıyorum ve seviyorum. Söylemesine gerek yok bile 😂
Kilolu isem bunu söyleyip hemen terk etmediyse iyiliğim için söylemiştir.
Üslup önemli. Hele bi de beraber yaparsak çok güzel bir aktivite olur.
Ben zaten gidiyorum. Erkek arkadaşımı başlaması için teşvik etmiştim severek gidiyordu
Dusunurum hdhshs
Benim sevgilim tam tersini yaptı ama sonra da ayrildi
Kendi başlasın istiyorsa ben spor yapmayı sevmiyorum, kilom da yerinde 🤷
fizigimi begenmedigini dusunmem cunku fizigim guzel bence
Konuşmalarından anlarım muhtemelen ve eğer tabii göbekli isem, iyiliğimi istiyor veya da gerçekten de beğenmiyordur, karakter yapısına göre ayırt edilir ve ayrılıp linçlerse kesin sevmemiştir.
Yani spor yapan biriyim zaten ama olmasaydım kırıcı olabilirdi üslup önemli burada üslubu nasıl ona bakmak lazım
Aksine hoşuma gider sporu seviyorum
Spor iyidir.
Böyle bir şey duymayacağım için cevap yok
Benim yalnızlık seviyesi.
Habdjddndkd ondan dolayı dememistim ama fena değil
Olur başlarım severim çünkü 😂
Başla dayı, anterman programı yazabilirim sana.
Vallaha mı 😂 yaz valla yaz ama spor salonuna gidemem egzersiz yaz 🤌
Dayı bi zahmet evde başla be.
Kilo vermek istiyorsan kalori açığı oluşturmalısın.
Seni doverim 🤌😂
İyilik yaranamıyor, dayımsın kalbini kırmayım baahh.
İyilik iyidir.
Dayı sözü dinle o zaman 😂
Bogarım bak 😂
Dayı yaşıyon mu? İşe yaradı mı kalori açığı?
Yok daha çok aldık bi alkış alırım 😂
Obezlik yükleniyor, hayırlısı olsun.
Sağol darısı başına 😂🤣
Allah muhafaza.
Ne istiyorsun vücudumdan dayı.
Benim gibi ol ki bi daha dayı deme 😂
Başka ne sebebi olabilir vücûd içinse ama sağlık içinse o başka
Zaten sporcuyum ondan yani
Beraber yapacaksak olur
Haklı ama dese bile çok kilo aldım 😅
Evet düşünürüm ve kendimi sorgularım
Yok ben kafama göre takılırım.
Başka açıklaması yok zaten
Eşofmanın linki var mı hocam 😅
Tabii, ben çok memnunum fakat cebinde cüzdan, telefon var iken oturunca düşecek gibi oluyor sıkıntılı, fermuarlı yaptıracağım terziciden.
Linki
www.google.com/.../kirmizi-siyah-harajuku-kare-ekose-desenli-unisex-bol-paca-pijama-esofman-p-450360445%3FboutiqueId%3D61%26merchantId%3D265639%26storefrontId%3D1%26countryCode%3DTR%26language%3Dtr%26gads%3Dtrue%26srsltid%3DAfmBOoqfaYGBtJhnZjmq8rtrLVwpzw2pOj41hkT_4Pig2TrQ5-ECJeJd9i0&opi=95576897&sa=U&ved=0ahUKEwjIv43F29mHAxXFOHoKHdwkBVgQrzwIIQ&usg=AOvVaw1x5JyTfIeMGBazLeIyoW-n
Yatarken çok lazım oluyor gerçekten çok teşekkür ederim kaslar şahaneymiş bu arada iyi geceler dilerim tüm gününüzün güzel geçmesi dileğiyle
Dusunurum
Neden gizledin ki?
Aliskanlik
Hâ merak ediyorum böyle sorulara neden gizleniyor kadınlar.
Başlamam
Düşünmem 🙄
Sağlığımı düşünüyor diye yorumlarım
Çok isterim
Düşünürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?