Paris Olimpiyat Oyunları için bayrak taşıyıcılarımız Mete Gazoz ve Busenaz Sürmeli açlış seromonisi için hazır! Bizi temsil eden tüm sporcularımıza başarılarrr 🇹🇷 🥳

Paris Olimpiyat Oyunları için bayrak taşıyıcılarımız Mete Gazoz ve Busenaz Sürmeli açlış seromonisi için hazır! Bizi temsil eden tüm sporcularımıza başarılarrr 🇹🇷 🥳

Elbette ki ilk duyduğumda çok gururlandım.
Ama üzerine giydikleri daha doğrusu bu elbiseyi kim giydirdiyse tam bir Vatan Haini başka da bir şey demiyorum. Ülkemizi temsil eden, başarı sağlamış bu insanları soytarı gibi göstermek hangi akla hizmet etmektir. Bu kıyafetler bir sanat ya da zerafetten çok ötede bir ayıptır. Bu bir pijama partisi değil ya da birilerinin kıyafetlerini denemek amaçlı kobayları olamazlar.
Cevap
18Cevap
Evet hazırım tabi ki de ama Seçilen kıyafet leş.
Hadi bakalım gelsin altınlar gadası
Bu ne ya hu. Bizi pijamalarla mı temsil edecekler? Kim giydirdi bunları? Dalga mı geçiyorlar. Çok ayıp. Hatta Türk Milletine hakaret bu. Hiç olmadı, hiç…
Şu rezil kıyafeti Vakko denilen Yahudi döllerine tasarlatan ve onaylayan yetkili ve etkili kişilerin kimliksizliğine Kusmak istiyorum
🤦🤦🤦
Başarılar 🥳 ( Elbiseleri olmamış ama neyse 🤦♀️)
her güzelin bi kusur var diyelim de bunlar neee
Başarılar ancak bu kıyafetler gerçekten çok iğrenç tasarlanmış
Seçilen kıyafet leş. Daha bize özgü bir şey secebilirlerdi.
Evet. ama İsrail'in katıldığı yarışma benim için messru degildir
Daha kötü bir tasarim yapamamislar mi? Giydikleri elbise LPG flaması iyyy. Meteye o pozisyon yakışmışta tasarım...
Gururlarımız ! Bol şanslar dileğiyle !
Su çocuğu bi sevemedim
Başarıları ayrı bi konu
Bütün sporcularımıza başarılar diliyorum
Geceden mi kalmalar yoksa
Hadi bakalım. Bol şans.
Kalplerimiz onlarla❤️🥳
Arjantin bayrağı ceketi gibi
Zafer kazanacağımızı zannetmiyorum
Başarılar dilerim bizim çocuklara
bu arada bu elbiseler ne kör oldum
Başarılar Dilerim
meteyi tanıyorum da diğeri kim
hazırız.
5 altın 7 gumuş 12 bronz bekliyorum
Hazırız
Hazırız
Başarılar 💐
Mete denen lavugu sevemedim Erdoğan yalakası
Evetttt
Bu üniforma ne ya
Hazırız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?