Beklenen kapışma oldu ve onu yendim arkadaşlar? Mutlu musunuz?

Zeygymi yendim yediremedi hesabı kapattı gitti kendimi kötü hissediyorum

Beklenen kapışma oldu ve onu yendim arkadaşlar? Mutlu musunuz?
Cevapla