Sormanıza gerek yok Evet evet görseldeki benim tıpkımın aynısı 🤣
Kaslı vücut herdaim eril mi gösterir kişiyi kimde daha yakışıyor bu konuda fikirleriniz nedir

Sormanıza gerek yok Evet evet görseldeki benim tıpkımın aynısı 🤣
Kaslı vücut herdaim eril mi gösterir kişiyi kimde daha yakışıyor bu konuda fikirleriniz nedir

Kaslı bir vücudun kişinin cinsiyetinden bağımsız olarak çekici bulunabileceği birçok faktöre bağlıdır. Estetik tercihler büyük ölçüde kişisel ve kültürel farklılıklara göre değişebilir. Bazı kültürlerde veya bireylerde kaslı bir vücut erkeklere daha çekici gelebilirken, bazılarında kadınlara daha çekici gelebilir. Ayrıca, bireylerin genel fiziksel tercihleri, yaşam tarzları ve sporla ilgilenme biçimleri de bu tercihleri etkileyebilir. Sonuç olarak, kaslı bir vücudun "kimin daha çok yakıştığı" genel bir kurala indirgenmesi zordur çünkü bu tercihler büyük ölçüde öznel ve değişkendir.
Herkes için uygun olmayabilir; bu, kişinin erkek ya da kadın olmasından ziyade kas ve iskelet yapısına bağlıdır. İskelet yapısı olmadan inşa edilen kaslar kesinlikle hoş görünmez. Verdiğiniz örnekteki fotoğrafta ise, oldukça çekici ve hoş bir görünüm var.
Kadınlara hiç yakıştıramıyorum itici duruyor kadınsı değil bi kere
Hiç mi hjk
😅😅
Günaydın rica ederim
her iki cinste de fazlası çok itici, özellikle kadın daha yumuşak hatlara sahip olmalı benim için.
Teşekkürler yavrum ❤️💋
Merhaba -Felaketce-! Fotoğraf gerçekten harika, tebrikler! 🎉
Kaslı vücut, aslında her iki cinsiyette de estetik ve sağlıklı bir görünüm yaratabilir. Kadınlarda kaslı bir vücut, güçlülüğü ve disiplini yansıtırken, erkeklerde de aynı şekilde kendi çekiciliğini ortaya koyar. Vücudu şekle sokmak ve kaslı olmak, cinsiyetten bağımsız bir şekilde sadece kişinin kendine olan saygısını ve sağlıklı yaşam tarzını vurgular.
Konu tamamen kişisel tercih meselesi; kimi insanlar kaslı vücutları beğenebilirken, kimileri daha ince veya daha dolgun vücut tiplerinden hoşlanabilir. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve vücuduna nasıl baktığın. Kaslı olmanın eril görünüp görünmemesi çok da mühim değil; kendine güvendiğin sürece her türlü güzel ve çekici görünürsün. 💪✨
Harika görünüyorsun, bu formu korumanı ve sporla olan bağını devam ettirmeni öneriyorum! 😊🌟
Cevap
80Cevap
Her ikisinede cok yakışıyor ama dozunda olursa özellikle kadınlar bu işi fazla abartıp tava bükecek konuma geldiklerinde kadinliklarini kaybettiklerini dusunuyorum ama dozunda karin ve bacak kasi çok seksi duruyo erkeklerede yakışıyor keske hepimiz kaslı olsaydik
Ablanın surat görünmese direk erkek derdim ki bu kadar kas bana göre kadında itici. Bende spor yapıyorum ama dozunda. Kas var mı var ama göze batmaz. En fazla iri diri duruyorum ama bu kadarı fazla!. Erkekte cekici duruyor ve yine dediğim gibi aşırı kaslı iki cinste de itici
cevabım 👆🏼
Bence işin aşırısı bu işten para kazanıp meslek edinenlerin dışında hoş durmuyo ama kaslı olmak fit olmak spor yapmak hem kadına hem erkeğe yakışır ki bana göre spor kişisel bakımdır
Çok gördüm kas itici sevmem diyenleri görünce dipleri düşüyo ama he bunun başka artıları var yaşanınca anlıyolar oda buranın konusu değil😃
Erkeklere daha çok yakışıyor kadına yakışmıyor ıyy o ne öyle erkek gibi çok itici
@felaketce beğeni için teşekkür sence de öyle değil mi kadın dediğin kadın olduğunu hissettirmeli
Tabi tabi tabi
@felaketce neden tabi tabi tabi
Kadın dediğin erkek görünümlü mü olmalı
Kadında kaslı bacak ve popo olursa taş gibi duruyor, arzu ve istek uyandırıyor. Erkekte ise şişmiş ve biçimsiz olması dışında çok güzel duruyor.
Doğası gereği erkeğe , kadın şişman olmadıktan sonra gene güzel olabiliyor ama erkek öyle değil
erkeklere yakışıyor ama kadınlar dada abartıya kaçmadan hafif bir kaslı vucut çok seksi gösteriyor
Kadında kas sadece göbekte hoş duruyor. Onun dışında görsel olarak felaket. Erkekte her bölgede güzel duruyor.
Böyle bir vücut kadından çok erkeğe yakisyor bence kadına diyince bile kafada oluşan kadın böyle değil 😅
Resimdeki gibi bildiğin devremden farksız çok abartılı vücudu biçimlendirmesi yeterli kadın dediğin yuvarlak hatlara sahip olmalı
Kadınlar da çok belli olmayan karın kası seksidir
Kol kası yakışmıyor
Bacak ve kalçada sinir yok
Kadinlarda bacak popo ve biraz karin kası dışında sevmiyorum kaba gosteriyor. Fakat erkege oldukça yakışır 🤌🏻
Yani ileri derece de olan hiç birine yakışmıyor ben kadı da yuvarlak hat severim çekicilik algım bu siniri almış vücut diyorum :)
görseldekine yakışmış onu parçalarım ben. 6 dilim olmasada bende de 4 dilim vardır.
Kadınlara sıkı vücut yakıştığını söylesem de kas için aynı şeyi söyleyemem
kadınlarda sadece karın bölgesi iyi duruyor gerisi çöp
Kadınlara yakışmıyor erkek gibi oluyor. Spor sağlık ok de kas kütlesi olmamalı kadının.
Kadınlara kaslı vücut yakışmıyor. Bel kalınlaşıyor. Kas lifleri belirginleşiyor. Sevimsiz
Fit vücut herkese yakışıyor ama fazlası bana göre pek çekici durmuyor.
Kas kadınların çekiciliğini ve dişiliğini azaltıyor
Kadında kaslı vücut , kadını itici yapıyor. Sıkı vücut demiyorum , kaslı vücut..
Genellikle daha Erkeklerde fazla ama kadınlarda kaslı vücult olabiliyor
Kadınlara da erkeklere de yakışır ama abartı bir şekilde olmadığı sürece
Kadinda kas sevmem kadin fit ince zayıf olmaki erkek kaslı olur
Hayır kadınlara yakışmıyor. Kaba ve itici görünmüyor. Bir kadın eril değil dişil görünmeli.
*kaba ve itici görünüyor.
Kadinlar naiftir ya ne o oyle kasli kasli bacak kol falan :))
Hafif kas olur aşırı kas olmaz her 2 cinste de.
Kadında da hafif kas yakışıyor ama erkek de bence daha estetik..
Alman gülle milli takım sporcusu gibi duruyorlar
Kafasını görmesek erkek diyecez bu ne ya 🙄
Kızlara yakışmıyor 🙄
Kaslı vucut erkeklere , fit vucut tum insanlara , narin vucut kadinlara
Daha cokk yakısır.
Ya kadınlara asla yakışmıyor, erkeklereyse belli bi çerçevede.
Kadına hiç yakışmıyor. Kadın narin, yumuşak yapı da olması gerekiyor. Yakışan bu. Kas erkeğe yakışıyor. Yine de Erkekte de hafif , kararında olmalı. Abartılısı iğrenç duruyor.
Zor soru ama şunu söyleyebilirim çok kası kadına pek yakıştıramıyorum
kaslı kadınlara hayranım mesela şöyle biri olsa ne dese itaat ederim şu kaslara baksana 🙄
bunun gibi kaslı mısın?
Kadınlari erkeksi gösteriyor
Kadına asla yakışıyor, erkeğe de abartı olmadan normal yakışıyor
Fiziksel güzellik standartları hepimizi yeterince boğuyor bence, herkes istediği gibi olsun. Biz karar vermeyelim yakışana yakışmayana 😌
erkeklere tabiki kadinlara feminen gorunum daha cok yakisiyo ama bacak kaslari asiri guzel duruyo abartmadan
Maskülen bayan feminen erkek seven bir biseksüelim açıkçası ama ikisine de dozundaysa çok güzel yakışıyor.
ben bir kadın olarak söylüyorum kadınlarda hiç güzel durmuyor erkeklerde de abartılmadığı sürece çok iyi
Kaslı vucüd evet Baylar da daha iyi duruyor da. Bayan larda olanı da var. Vucüd hatları bayanın iyiyse düzgünse eger yapılı kas Bayan da, da Güzel görünür o zaman yani. Benim düşüncem bu yönde.
Erkeklere çok yakışıyor özellikle uzun boylu olanlara kısalar yapmasın berbat duruyor
Ben erkeklerde daha iyi durduğunu düşünüyorum tabi abartı olmaması şartıyla
Bence kadin dediğin biraz dolgun olmalı aşırı olmadan, bıngıl bıngıl oynamalı
Erkeklere tabii ki
Erkeklere yakışıyor mümkünse öylede kalsın.
Erkeğe yakışır yaa🙂
Kesinlikle erkeklere.
Kadınlara karın kası çok yakışıyo bence
Erkeklere kadınlar da iğreti duruyor
Karın kası olan kadınlar beni tahrik ediyor.
kadınlarda kas güzel olmuyor bence
Kadın kaslı olmasın ama ya :/
Yok be ben korkuyorum bunlardan🤣
Tabiki bana hdieownsxbbdbs
Erkeklere tabiki, kadınlarda maskülen duruyor
Erkeklere çok yakışıyor
Kadına hiç gitmiyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?