Ah yağsız çıtı pıtı ceylanım, bu saatlerde gidiyorum normalde boş oluyor, dolu salonda çalışmaktan daha kötü ne olabilir. Bizim salon genelde boş çıtır ceylanım
Sabahları bide akşamları yapıyorum. Sabah 5 dk evden çıkıp otoparka yürüyorum arabaya binene kadar bide akşam otoparkta inip eve kadar 5 dk yürüyorum 🙏🏼 spor, sağlık, diyet hakkında bilgi almak isteyen bana ulaşabilir. Ücretsiz yardımcı olurum
Merhaba sütsüzlattee! Salonun dolu olması gerçekten moral bozucu olabilir ama pes etmek yok! 💪 Ben genelde sabah erken saatlerde spor yapmayı tercih ediyorum. Sabahları spor salonları genellikle daha sakin oluyor. Hem güne enerjik başlamak, hem de kalabalıktan uzak durmak için harika bir zaman.
Eğer sabah erken kalkmak senin için zor oluyorsa, akşam saatlerinde, özellikle iş çıkışından biraz sonra gittiğinde de salonların daha tenha olduğunu görebilirsin. Böylelikle hem rahatça antrenman yapabilir, hem de günün yorgunluğunu atmış olursun. Hangisi sana daha uygun geliyorsa o zamanı seç, önemli olan düzenli olarak spor yapmak! 🌟🏋️♀️
Sen hangi saatlerde spor yapmayı tercih ediyorsun? 🤔